حجت‌الاسلام ادیب‌یزدی:

اهداف انقلاب اسلامی غیر‌قابل تغییر هستند

حجت‌الاسلام ادیب‌یزدی گفت:برخی‌ها گمان می‌کنند که انقلاب نیاز به استحاله دارد، اما باید بدانیم که اهداف انقلاب اسلامی هنوز هم همان اهداف اولیه سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب است.
کد خبر: ۲۸۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ - 08March 2018

اهداف انقلاب غیر قابل تغییرندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، حجت‌الاسلام «مرتضی ادیب‌یزدی» در اولین یاواره شهدای مفقود‌الاثر شهرستان ورامین که در حسینیه «ثارالله» یادمان شهدای گمنام شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: حیاتی شریف‌تر از حیات شهدا نیست و شهیدی شریف‌تر از شهید گمنام نیست.

وی افزود: در عالم هیچ کس نامی نیست، بلکه فانی است. نامی و ماندنی فقط ذات حضرت حق است و آن کس که به حق پیوند خورده است. هرکس به حق بپیوندد جاوید می‌‌شود.

ادیب‌یزدی گفت: هنرمند کسی است که به حق پیوند خورده و از آن دفاع کند، لذا شهدای گمنام و مفقود‌ الاثر می‌مانند، چون به حق پیوسته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب از ابتدای پیروزی آن بیان داشت: امام (ره) برای حاکمیت حق و استقرار عدالت قیام کردند و نباید بگذاریم امروز این اهداف فراموش شود.

ادیب‌یزدی در ادامه با اشاره به برخی از نظریه‌های شیطنت‌آمیز علیه نظام و انقلاب تصریح کرد: برخی‌ها گمان می‌کنند که انقلاب نیاز به استحاله دارد، اما باید بدانیم که اهداف  انقلاب هنوز هم همان اهداف اولیه سال های ابتدایی پیروزی انقلاب است و باید باصلابت و اقتدار آنها را دنبال کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار