ما توانستیم ۵۴/ سردار ادیبی عنوان کرد؛

حضور زائرانی از 53 کشور جهان در راهیان نور

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به حضور زائرانی از 53 کشور جهان در مناطق عمیاتی دفاع مقدس گفت: در سال گذشته آمار زائران راهیان نور 10 درصد افزایش یافته است و سامانه جامع آماری در منطقه عملیاتی نسبت به سال گذشته سیر صعودی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۲۸۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ - 08March 2018

شورای سیاست‌گذاری راهیان نور زمینه‌ساز حضور مردم در مناطق عملیاتی/ ۵۳ کشور جهان در راهیان نور شرکت کردندبه گرارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور صبح امروز در نشست سیاست گذاری راهیان نور اظهار داشت: در سال گذشته آمار زائران راهیان نور 10 درصد افزایش یافته است. سامانه جامع آماری در منطقه عملیاتی نسبت به سال گذشته سیر صعودی را نشان می‌دهد. در ایام اوج سفر‌های راهیان نور 84 درصد به صورت کاروانی در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند و 46 درصد خودرو‌های شخصی از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

وی گفت: بیش از 70 درصد زائران راهیان نور در سنین 15 تا 30 سال هستند که 70 درصد زائران دارای مدرک دانشگاهی و حوزوی بوده و مهمانان خارجی و غیر ایرانی از 53 کشور جهان در راهیان نور شرکت کردند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ادامه داد: 90 درصد زائران از روایت راویان و عملکرد خادمین شهدا اعلام رضایتمندی کردند؛ 80 درصد زائران درخواست داشتند که در کسوت خادمی شهدا در مناطق عملیاتی فعالیت کنند. 60 درصد زائران نیز اقلام فرهنگی ارائه شده در مناطق عملیاتی را مناسب ارزیابی کردند.

وی با بیان اینکه شورای سیاست گذاری راهیان نور موجب وحدت و همدلی جهت بسترسازی حضور مردم در مناطق عملیاتی خواهد شد، اظهار داشت: از فرصت‌های نشست سیاست گذاری راهیان نور حضور نماینده تام الاختیار رئیس جمهور و سایر دستگاه‌ها و تقسیم کار بین دستگاه‌های کشوری و سازمان‌های نیرو‌های مسلح در خصوص راهیان نور است.

سردار ادیبی گفت: تاثیرگذاری در فضای عمومی کشور و تربیت سرمایه انسانی متناسب با نیاز‌های کشور از موضوعاتی است که به شدت در راهیان نور پیگیری می‌شود تا فضا برای تربیت جوانان فراهم شود و همچنین نهادینه کردن تفکر بسیجی در ابعاد مختلف و استمرار روحیه جهادی در جامعه یکی دیگر از موضوعات مهمی است که در راهیان نور دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار