ما توانستیم ۷۴/ شاه‌آبادی:

مسئولیت ما صیانت از فضای فرهنگی دوران دفاع مقدس است/ تولید 734 ویژه برنامه در رادیو بهاران

معاون صدای رسانه ملی از پخش 6 ساعت برنامه زنده در رادیو بهاران خبر داد و گفت: 734 ویژه برنامه در قالب‌های مختلف رادیویی در رادیو بهاران تولید شده که از طریق این رادیو پخش خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ - 08March 2018

مسئولیت ما صیانت از فضای فرهنگی دوران دفاع مقدس است/ تولید 734 ویژه برنامه در رادیو بهارانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی با حضور در استادیو رادیو بهاران اظهار داشت: خوشحالیم که آغاز به کار رسمی رادیو بهاران با حضور سردار سرلشکر محمد باقری اتفاق افتاد و این رادیو با دست ایشان آغاز به کار کرد که این مایه برکت است. این اقدام را به همکاران خود تبریک می گویم.

وی گفت: امروز سومین بار است که مراسم راه اندازی رادیو بهاران را تجربه می کنیم. رادیو بهاران ابتکار سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بود. همکاران ما افتخار می کنند که بخشی از کار آنها متبرک به قدم های شهدا و دوران دفاع مقدس می شود.

شاه آبادی ادامه داد: مسئولیت ما صیانت از فضای فرهنگی دوران دفاع مقدس است. اگر قرار است رادیو بهاران کاری انجام دهد باید آن گذشته ای که این جوانان 15 و 30 ساله که آن دوران را ندیده اند آنچنان فضای دوران دفاع مقدس را نقل کنند که آنها احساس کنند در آن فضا قرار دارند.

وی با بیان اینکه 6 ساعت برنامه زنده در رادیو بهاران روی آنتن می رود، گفت: رادیو بهاران باید به مناطق عملیاتی برود و حال و هوای آن روز دوران دفاع مقدس را در رفتار، کردار و عملکرد مردم حاضر در صحنه را ببیند و برای مردم گزارش دهد. ما وظیفه داریم روایتگر دوران دفاع مقدس باشیم.

شاه آبادی تاکید کرد: 734 ویژه برنامه در قالب های مختلف رادیویی و شنیداری تولید شده است که از رادیو بهاران پخش خواهد شد. نمایش های مستندی تولید شده است که قرار است در این ایام به روی آنتن برود. علاوه بر رادیو بهاران، 5 کانال رادیویی نیز ویژه برنامه هایی برای این ایام دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها