همسر جانباز ۱۰۰ درصد «سید نورخدا موسوی»:

«سید نورخدا» زندگی آسمانی دارد/ زنان اسوه‌های صبر و مقاومت در دفاع از کشور هستند

«کبری حافظی» گفت: زنان اسوه‌های صبر و مقاومت در طی دوران‌های مختلف دفاع از میهن اسلامی هستند و حضرت فاطمه (س) الگوی بی نظیر و اسوه زنان ایثارگر به‌عنوان سرلوحه زندگی زنان است.
کد خبر: ۲۸۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ - 08March 2018

«کبری حافظی» همسر جانباز ۱۰۰ درصد «سید نورخدا موسوی» در حاشیه پنجمین جشنوراه «اسوه‌های صبر و مقاومت» که امروز (پنج‌شنبه) در خرم‌آباد برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، با بیان این‌که ۱۰ سال از مجروحیت شهید زنده «سید نورخدا موسوی» می‌گذرد، اظهار داشت: سید نورخدا، ۱۷ اسنفدماه سال ۱۳۸۷ در منطقه «لارستان» واقع در استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با گروهک تروریستی ریگی حضور یافته و توسط این گروه از ناحیه سر مجروح و به درجه جانبازی نائل می‌شود.

وی در بیان وضعیت کنونی «سید نورخدا موسوی» گفت: وی پس از مجروحیت به گفته پزشکان در کما به سر می‌برد، ولی به عقیده بنده زندگی آسمانی دارد.

حافظی در بیان گرامی‌داشت مقام زن و مادر نیز گفت: زنان اسوه‌های صبر و مقاومت در طی دوران‌های مختلف دفاع از میهن اسلامی هستند و حضرت فاطمه (س) الگوی بی نظیر و اسوه زنان ایثارگر به‌عنوان سرلوحه زندگی زنان است.

«سید نورخدا» زندگی آسمانی دارد/ زنان اسوه‌های صبر و مقاومت در دفاع از کشور هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار