تأمین کتابخانه یادمان‌های فکه، شرهانی و فتح‌المبین، توسط آثار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

میثم اکبرزاده گفت: امسال کتابخانه‌های یادمان‌های فکه، شرهانی و فتح‌المبین توسط کتاب‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس تأمین خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ - 10March 2018

تأمین کتابخانه یادمان‌های فکه، شرهانی و فتح‌المبین، توسط آثار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدستأمین کتابخانه یادمان‌های فکه، شرهانی و فتح‌المبین، توسط آثار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، میثم اکبرزاده مدیر اطلاع‌رسانی این مرکز با اعلام این خبر که امروز شنبه (هیجده اسفندماه) طبق روال سال‌های قبل، سه یادمان راهیان نور توسط آثار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس تأمین‌شده است، گفت: این مرکز، مسئول کمیته تأمین محتوای روایت ستاد راهیان نور است و به همین دلیل طبق مسئولیتی که بر عهده دارد از سال ۹۳ تاکنون در دو سال پیاپی شش یادمان را پوشش داده است.

وی با اشاره به سال ۹۶ اظهار کرد: امسال نیز کتابخانه‌های یادمان‌های فکه، شرهانی و فتح‌المبین توسط کتاب‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس تأمین خواهد شد. امروز سه سری کتاب از آثار انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس که هر سری بالغ‌بر ۱۰۰ عنوان می‌باشد، تحویل کمیته راهیان نور گردید.

اکبرزاده با تأکید بر اینکه این ۱۰۰ عنوان کتاب حوزه‌های مختلفی را پوشش می‌دهند و متنوع می‌باشند، بیان داشت: این کتاب‌ها شامل سیره شهدا، روزشمار، اطلس، ترجمه و کتاب‌های پژوهشی و عملیات محور هستند.

وی افزود: در میان این عناوین برخی از کتاب‌ها به‌تازگی منتشرشده و برخی دیگر، جزو کتاب‌های تقدیر شده و برگزیده در مسابقات و جشنواره‌های مختلف هستند.

همچنین مدیر اطلاع‌رسانی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به انتشار «ویژه‌نامه نگین» برای راهیان نور، اظهار داشت: ویژه‌نامه فصلنامه تخصصی نگین هرسال منتشر می‌شود و با تائید سردار ادیبی دبیر ستاد راهیان نور کل کشور، فقط در میان راویان توزیع خواهد شد.

وی به محتوای این ویژه‌نامه‌ها اشاره کرد و گفت: در سال اول ویژه‌نامه نگین شماره ۵۳ با رویکرد نقد صریح منتشر و توزیع شد. در سال دوم ویژه‌نامه نگین شماره ۵۶ نیز با تخصصی‌تر شدن نقد‌ها منتشر شد و امسال این ویژه‌نامه با شماره ۵۹ با رویکرد نقد‌های ایجابی منتشر خواهد شد و در میان راویان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار