ما توانستیم 108/ سعیدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

راهیان نور متعلق به همه‌ی اقشار جامعه است

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس اشخاص با هر مذهب و تفکری در جبهه‌ها حضور داشتند، امروز نیز همانند آن دوران اقشار مختلف مردم در راهیان نور حضور دارند.
کد خبر: ۲۸۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ - 11March 2018

راهیان نور متعلق به همه‌ی اقشار جامعه است

زهرا سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره راهیان نور و حضور اقشار مختلف مردم در مناطق جنگی و عملیاتی کشور اظهار داشت: هدف مردم از حضور در راهیان نور برای این است که بتوانند خاطرات هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه دارند و با شهدای عزیزمان تجدید بیعت کنند.

وی ادامه داد: حضور در مناطق جنگی کشور فقط مختص یک گروه، مذهب و یا جناح خاصی نیست. همانطور که در هشت سال دفاع مقدس اشخاص با هر مذهب و تفکری در جبهه‌ها حضور داشتند، امروز نیز همانند آن دوران اقشار مختلف مردم در راهیان نور حضور دارند.

سعیدی با بیان اینکه حضور در یادمان‌های شهدا برکات فراوانی را به همراه دارد عنوان داشت: از جمله این برکات تغییر در روحیات زائران و نزدیک‌تر شدن آنها به شهدای گرانقدر است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: الحمدالله هر ساله راهیان نور با قوت و تلاش بیشتری از سوی متولیان امر انجام می‌شود و شاهد افزایش زائران نیز هستیم که امیدوارم مسوولان قدر این حضور مردم را بدانند.

انتهای پیام/ 116

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار