حضور مسوولان و چهره‌های شاخص در تکریم از «مادران شهدا» + تصاویر

طرح مادران آسمانی امسال در ایام میلاد حضرت زهرا (س) با همراهی خادمین شهدا و چهره‌های شاخص سیاسی، نظامی و فرهنگی با دیدار از مادران شهدا اجرا شد.
کد خبر: ۲۸۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ - 11March 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پانزدهیمن دوره طرح مادران آسمانی امسال با حضور بیش از سه هزار خادم الشهدا برگزار شد. در این طرح عموم مردم پس از ثبت نام در سامانه طرح «مادران آسمانی» و قبول دیدار با مادران شهدا در ایام میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر به منزل 30 هزار شهید در اقصی نقاط کشور و تعدادی از کشورهای محور مقاومت رفتند و از آنان تقدیر کردند.

از روز سه شنبه 15 اسفند تا جمعه 17 اسفندماه خادمین شهدا در 32 استان و دو کشور عراق و لبنان بسیج شدند تا این طرح مردمی امسال نیز با قوت اجرا شود. از طرفی جمعی از مسوولان، سرداران، چهره های فرهنگی، ورزشی و نام آشنای کشور در این طرح، خادمین شهدا را همراهی کردند.

اگرچه طبق گفته ی مسوولان طرح مادران آسمانی، این طرح کاملا مردمی است اما حضور چهره های شاخص و مسوولان در دیدار از مادران شهدا موضوعی است که جای تقدیر دارد.

از جمله چهره هایی که در اجرای طرح مادران آسمانی در ستاد طرح حاضر شدند و به دیدار مادران شهدا رفتند تا شعار «در روز مادر، مادران شهدا را فراموش نکنیم» را عملی کنند، می توان به سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، سردار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع)، پرویز داوودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، فضه سادات حسینی مجری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین علمی معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق تهران، مهندس صادق محصولی، معصومه آباد آزاده دوران دفاع مقدس و عضو سابق شورای شهر تهران، سردار بابایی از فرماندهان سپاه ولی امر، اشاره کرد.

 حضور مسئولان و چهره های شاخص در تکریم از «مادران شهدا»+ تصاویر

حضور مسئولان و چهره های شاخص در تکریم از «مادران شهدا»+ تصاویر

حضور مسئولان و چهره های شاخص در تکریم از «مادران شهدا»+ تصاویر

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها