ما توانستیم 117/ سردار کارگر:

تدابیر رهبر انقلاب درباره راهیان نور، راهبرد جدیدی به‌روی ما باز کرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سخنان و تدابیر رهبر معظم انقلاب در مورد راهیان نور، خط مشی و راهبرد جدید و تازه‌ای را به روی ما باز کرد
کد خبر: ۲۸۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ - 11March 2018

تدابیر رهبر انقلاب در مورد راهیان نور، راهبرد جدیدی به روی ما باز کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز (یک‌شنبه) با هدف بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس وارد استان خوزستان شد.

وی با حضور در یادمان منطقه عملیاتی «کربلای ۴»، ضمن قرائت فاتحه و ذکر صلوات، یاد شهدای این عملیات به‌ویژه شهدای غواص را گرامی داشت.

سردار کارگر طی سخنان کوتاهی در جریان این بازدید، با تأکید بر لزوم حفظ فضای طبیعی و بکر یادمان‌های دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: هر چه فضای یادمان‌ها طبیعی و واقعی‌تر باشد، تأثیرگذاری بیشتری بر نسل جوان خواهد داشت.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته (شنبه) مقام معظم رهبری در دیدار با خادمان راهیان نور، افزود: سخنان و تدابیر رهبر معظم انقلاب در مورد راهیان نور، خط مشی و راهبرد جدید و تازه‌ای را به روی ما باز کرد و همه متولیان راهیان نور کشور باید فیلم سخنان مقام عظمای ولایت را منتشر کنند تا سخنان ایشان سرلوحه این حرکت عظیم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها