مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان:

مادران و همسران بزرگوار شهدا بهترین الگوهای جامعه هستند

«محمدرضا حسنی سعدی» گفت: مادران و همسران بزرگوار شهدا، جگرگوشه‌های خود را برای دفاع از این مرز و بوم فدا کردند و ما مدیون این خانواده‌های معظم هستیم.
کد خبر: ۲۸۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ - 14March 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «محمدرضا حسنی سعدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، امروز (چهارشنبه) در مراسم یادواره شهدا و آیین تجلیل از «اسوه‌های صبر و استقامت» که در مدرسه دخترانه «فلسطین» برگزار شد، اظهار داشت: مادران و همسران بزرگوار شهدا، این اسوه‌ها و الگوها، جگر گوشه‌های خود را برای دفاع از این مرز و بوم فدا کردند و آنان بهترین الگو در جامعه هستند و ما مدیون این خانواده‌های معظم هستیم.

وی در ادامه به ذکر خاطراتی از مادران شهدا پرداخت و گفت: مادر شهیدان «سیف‌الدینی» که به «ام‌البنین کرمان» معروف است، سه فرزند و یک نوه خود را تقدیم اسلام کرده است. وی می‌گوید: «زمانی که هنوز فرزندی نداشتم، به خانه خدا رفتم و آن‌جا دعا کردم که خداوند چند فرزند پسر به من عطا کند تا در راه دفاع از اسلام تقدیم کنم و خداوند دعای من را مستجاب کرد و افتخار می‌کنم که فرزندانم را برای دفاع نظام تقدیم کردم».

همچنین در این مراسم «فاطمه کرمی» همسر جانباز، خواهر 2 شهید و مادربزرگوار شهیدان «مجید و حمیدرضا انجم‌شعاع» به بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت و گفت: مسئله‌ای که امروز باید به آن توجه زیادی داشته باشیم و نظام جمهوری اسلامی را بیمه خواهد کرد، دفاع و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی در ادامه قسمت‌هایی از وصیت‌نامه فرزند شهیدش «مجید انجم‌شعاع» را قرائت کرد و گفت: در بخشی از این وصیت‌نامه آمده است: «پدر و مادر عزیزم! بر خود ببالید که فرزند خود را در راه خدا دادید و بزرگترین آرزوی یک فرد مسلمان در زندگی رسیدن به فیض شهادت است که قسمت هر کسی نمی‌شود.»

همچنین همسر شهید مدافع‌ حرم «حسین بادپا» نیز در این مراسم گفت: در آخرین روزهای وداع، همسرم گفت: «من برای دفاع از حریم حضرت زینب (س) می‌روم و شما بی‌قرار نباشید و صبوری کنید و بدانید اسلام حد و مرز ندارد، در سوریه و عراق ما باید مدافع اسلام باشیم و از شما و فرزندانم می‌خواهم که راه من را ادامه دهید».

مادران و همسران بزرگوار شهدا،بهترین الگوهای جامعه می باشند//در حال ویراش

وی افزود: من رضایت دادم که همسرم به سوریه برود و ایشان دوست داشت در گمنامی باشد و پس از چند سال از شهادت هنوز پیکر وی به کشور بازنگشته است و از همسرم سه فرزند به یادگار مانده است و امیدوارم همان طور که ایشان می‌خواست دنباله‌رو وی باشیم.

در این مراسم همچنین مادر بزرگوار شهید «محسن برهانی» و همسر شهید «اصغر دهقان» نیز به بیان خاطراتی از این شهیدان والامقام پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار