ما توانستیم ۱۹۹/ سردار کارگر:

نیروی انتظامی نهاد انقلاب اسلامی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نیروی انتظامی به جهت آن که بعد از انقلاب در سال 70 تاسیس شده، باید آن را نهاد انقلاب اسلامی بدانیم.
کد خبر: ۲۸۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ - 17March 2018

نیروی انتظامی نهاد انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس از خوزستان، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور در مراسم اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: خانواده بزرگ ناجا امنیت کشور و ایمنی سفر های راهیان نور را  تاکنون تامین کردند به نحوی که به پاس زحمات نیروی انتظامی از سال 91 تاکنون درصد تصادفات کاروان های راهیان نور تقریبا به صفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در ستاد مرکزی راهیان نور کمیته ای به نام ایمنی و امنیت وجود دارد که مسئولیت آن بر عهده نیروی انتظامی است، افزود: بواسطه تلاش های ناجا در بر قراری ایمنی سفر های راهیان نور که در راستای مطالبات و سفارش مقام معظم رهبری در خصوص تامین امنیت سفر های راهیان نور صورت گرفته، از این تلاش های نیروی انتظامی تشکر می کنیم.

سردار کارگر ادامه داد: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس در قالب سه یگان شهربانی، کمیته انقلاب اسلامی و ژاندارمری حضور داشتند بویژه کمیته های انقلاب اسلامی که در قالب لشکر 28 روح الله شهدای بزرگواری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با تاکید بر اینکه درب شهادت همچنان در ناجا باز است، تصریح کرد: در سال 96 نیروی انتظامی 75 شهید تقدیم این انقلاب کرده است البته باید نیروی انتظامی را نهاد انقلاب اسلامی بدانیم چون آنجا پس از انقلاب و در سال 1370 تشکیل شده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همچنین اضافه کرد: فعالیت در نیروی انتظامی بسیار سخت است به همین علت باید ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدای ناجا و پاسداشت یاد و نام آن عزیزان، بر دستان رزمندگان نیروی انتظامی بوسه زد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها