ابطحی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

راهیان نور واقعیت‌های زمان جنگ را تشریح می‌کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی راهیان نور را یک حرکت بزرگ فرهنگی دانست و گفت: راهیان نور واقعیت‌های جنگ تحمیلی را برای جوانان آشکار می‌سازد.
کد خبر: ۲۸۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸ - 19March 2018

راهیان نور واقعیت‌های زمان جنگ را تشریح می‌کندسید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌ شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره راهیان نور اظهار داشت: حرکت بزرگ راهیان نور بستری برای جوانان فراهم کرده است تا با فضای هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی ادامه داد: آنها با حضور در مناطق جنگی و عملیاتی کشور از نزدیک با واقعیت‌های جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند و در کنار آن تحول خاصی در روحیاتشان به وجود می‌آید.

ابطحی با تاکید مجدد بر اینکه راهیان نور بزرگترین نقش را در نشان دادن واقعیت‌های دفاع مقدس دارد، عنوان کرد: آن دوران لحظات تلخ و شیرین فراوانی را در دل خود جای داده است. بهترین فرصت برای نشان دادن این صحنه‌ها و خاطرات شهدا و رزمندگان در یادمان‌های دوران دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: جریان فرهنگی راهیان نور یک اقدام مهم است که نتایج معنوی زیادی در کشور و بین نسل جوان جامعه دارد. از این رو بایستی روز به روز بر گسترش آن اهتمام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار