ما توانستیم ۲۶۱/ جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء (ص):

توریست‌ها برای دیدن سرزمین نور می‌آیند

جعفر زمردیان گفت: در سال‌های اخیر راهیان نور رشد خوبی داشته است تا آن‌جایی که توریست‌ها نیز برای دیدن این مکان مقدس می‌آیند.
کد خبر: ۲۸۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ - 19March 2018

 توریست‌ها برای دیدن سرزمین نور می‌آیندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، جعفر زمردیان جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء (ص) اظهار داشت: وقتی که می‌خواهیم عظمت کاری را بیان کنیم، به آن حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌گوییم. باید یک ما به ازای آن را پیدا کنیم. ما نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به چه می‌بینیم؟ به کلاه خود و قمقمه و... حفظ اثر را باید در وجود گوهر توجه کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: کار با ارزشی که شروع کردید را ادامه دهید و مطمئن باشید این عنایت شهداست. شما مجاهدت می‌کنید و آن‌هایی که در این مسیر کار می‌کنند مجاهدت می‌کنند. خط پایان شما بی‌نهایت و به عرش وصل شده است. شما مرکزاین انتقال هنر و اثر هستید و آن خادمان و راویان هم به نوبه خود جایگاهی دارند، اما بدون تعارف دیده بانی این حوزه کار سختی است و شما دیده‌بان‌هایی هستید که بالای این دکل رفتید و دارید جبهه معراض را رصد می‌کنید و فعالیت بی‌منت می‌کنید.

وی در واکنش به کم رنگ نشان دادن موضوع راهیان نور تصریح کرد: ما بدون تعارف داخل یک جنگی هستیم و دشمن هم دشمن هوشیاری است. دائما ما را رصد می‌کند و زیرکانه هوای نفس را وارد می‌کند. در این رویداد، هنر ما باید غلبه جریان انقلابی و الهی باشد. مسلم است با یک جریان معاند روبرو هستیم. ما از دشمن انتظاری جز دشمنی نداریم، اما خودی‌ها باید مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند. آن زمین بسیار لغزنده است و باید دقت کنیم گل به خودی نزنیم.

زمردیان در پایان گفت: در سال‌های اخیر راهیان نور رشد خوبی داشته است تا آن‌جایی که توریست‌ها نیز برای دیدن این مکان مقدس می‌آیند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار