امیر گلفام به دفاع پرس خبر داد:

کنگره پژوهشی عملکرد دفاعی و علمی سرلشکر شهید فلاحی برگزار می‌شود

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از برگزاری کنگره پژوهشی عملکرد دفاعی و علمی سرلشکر شهید فلاحی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ - 19September 2014

کنگره پژوهشی عملکرد دفاعی و علمی سرلشکر شهید فلاحی برگزار می‌شود

امیر سرتیپ دوم «ابراهیم گلفام» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش در گفتوگو با خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به برنامههای متنوع ارتش جمهوری اسلامی در هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: از جمله برنامههای سازمان حفظ آثار ارتش رونمایی از کتابهای تازه انتشار یافته است.
 
وی افزود: تا این لحظه ۶ جلد کتاب آماده شده است که در هفته دفاع مقدس طی مراسمی در باغموزه دفاع مقدس رونمایی خواهد شد. البته کتابهای بیشتری هم برای رونمایی در این هفته در دست اقدام است، اما تا کنون مجوز ۶ جلد از این کتابها صادر شده است.
 
امیر گلفام بیان کرد: اواخر هفته دفاع مقدس نیز یادمانی برای سرلشکر شهید «حسن آبشناسان» فرمانده لشکر ۲۳ نیرومخصوص ارتش، در باغ موزه دفاع مقدس برگزار میشود.
 
وی با اشاره شهادت سرلشکر شهید «ولیالله فلاحی» در هفتم مهرماه ۱۳۶۰ تصریح کرد: بعد از هفته دفاع مقدس کنگره علمی عملکرد دفاعی و علمی سرلشکر شهید فلاحی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار خواهد شد.
 
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش افزود: به همین مناسبت مراسم بزرگداشت شهید فلاحی با همت سازمانهای مربوطه و استانداری البرز در طالقان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار