ما توانستیم ۲۹۱/

آمادگی جمعیت هلال احمر جهت خدمت رسانی به زائران راهیان نور

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: همکاران ما در ورودی شهرها، یادمان‌ها و اردوگاه‌ها و پایگاه‌های امدادی آماده خدمت‌رسانی به زائران راهیان نور هستند.
کد خبر: ۲۸۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ - 20March 2018

آمادگی جمعیت هلال احمر جهت خدمت رسانی به زائران راهیان نوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: در سال جاری تعداد زائران راهیان نور نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر کشور نه تنها به عنوان یک ارگان امدادی بلکه یک ارگان فرهنگی و اجتماعی نیز تلقی می‌شود. ما می‌خواهیم مشارکت بیشتری در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه افزود: راهیان نور فرصت مناسبی را فراهم کرده تا افرادی که تجربه جنگ تحمیلی ندارند یا به دلایلی نتوانسته اند در جنگ شرکت کنند در این مناطق حضور می‌یابند و با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان آشنا شوند.

وی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر کشور در راهیان نور جنوب کشور خاطرنشان کرد: همکاران ما در ورودی شهرها، یادمان‌ها و اردوگاه‌ها و پایگاه‌های امدادی آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند. باید تمامی ارگان‌ها کمک کنند تا حرکت راهیان نور گسترده‌تر برگزار شود.

پیوندی با توجه به اقدامات برای کمبود دارو در پایگاه‌های امدادی گفت: همکاران جمعیت هلال احمر، با توجه به آموزش‌های حرفه‌ای که دیده‌اند، توانسته‌اند با همان دارو‌های موجود در پایگاه‌ها، نیاز‌های زائرین عزیز را برطرف کنند اگر وضعیت بیمار خیلی بحرانی باشد به مراکز درمانی منتقل خواهد شد، ولی ما تا آنجایی که، در حد توانمان باشد به زائرین عزیز خدمت رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار