ما توانستیم ۳۱۲/

زائرین در یادمان شهدای علقمه سال ۹۷ را آغاز کردند

زائرین مناطق راهیان نور در محل یادمان شهدای علقمه و در کنار شهدای غواص سال ۱۳۹۷ را آغاز کردند.
کد خبر: ۲۸۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ - 20March 2018

زائرین در یادمان شهدای القمه سال ۹۷ را آغاز کردندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تحویل سال ۱۳۹۷ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین جوشقانی» با حضور زائرین و خادمین شهدا در محل یادمان کربلای ۴ (علقمه) برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حسین جوشقانی» در این مراسم با بیان اینکه ما انسان‌ها سه مشتری داریم، اظهار داشت: ابلیس، مردم و خداوند متعال سه مشتری انسان‌ها هستند. خداوند بهترین مشتری انسان است که می‌توان با او بهترین معامله را کرد.

وی گفت: دلیل اینکه مردم گرد ائمه، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب جمع می‌شوند این است که با خداوند متعال معامله کرده بودند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نوع برخورد خانواده شهیدان مدافع حرم بختی با پیکر این شهیدان گفت: وقتی پیکر شهیدان بختی به کشورمان برگشت پدر و مادر این شهید هیچ گریه‌ای نکردند، چون راه را به درستی می‌شناختند.

حجت‌الاسلام جوشقانی گفت: زائرین از شهدا عطر جاودان می‌گیرند. ان‌شاءالله که در جوار یادمان شهدای غواص سال خوب و پر برکتی داشته باشیم.

زائرین در بخش دیگری از این مراسم که در کنار مزار ۲ شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد با پرچم متبرک حضرت علی بن موسی الرضا علیهم السلام زیارت کردند. همچنین در این مراسم پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۳۹۷ پخش شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار