درخواست انصارالله از یمنی‌ها برای گردهمایی بزرگ در صنعا

همزمان با نزدیک شدن به سومین سالگرد تجاوز رژیم سعودی به یمن، جنبش انصارالله از همه مردم یمن خواست که روز ششم فروردین در گردهمایی بزرگ صنعا شرکت کنند.
کد خبر: ۲۸۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ - 21March 2018

درخواست انصارالله از یمنی‌ها برای گردهمایی بزرگ در صنعابه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در اطلاعیه‌ای از همه مردم این کشور خواست که روز دوشنبه بیست و ششم ماه جاری میلادی (۶ فروردین) به مناسبت سومین سالگرد مقاومت در برابر تجاوز سعودی در میدان السبعین در صنعا پایتخت این کشور گرد هم آیند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله تاکید کرد که این تجمع در پاسخ به درخواست شورای عالی سیاسی و برای قدردانی از فداکاری‌های بزرگ، تجدید عهد و پیمان برای ادامه جهاد و مقاومت و تاکید بر شکست دشمنان و توطئه‌های آنان علیه ملت یمن، برگزار خواهد شد.

تجاوز رژیم سعودی و همپیمانانش به یمن از ششم فروردین ۹۴ آغاز شده است. این حملات که با هدف بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن و در نتیجه سلطه بر این کشور صورت گرفته، نتیجه‌ای به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نداشته است.

یمنی‌ها از ابتدای این تجاوز با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی و انجام فعالیت‌های مختلف بر ادامه مقاومتشان در برابر این تجاوز بی‌رحمانه عربستان و مزدورانش تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار