ما توانستیم ۳۵۵/ رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:

رسانه نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: رسانه نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
کد خبر: ۲۸۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ - 22March 2018

رسانه نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: راهیان نور یک حرکت روشن و ادامه حرکت انبیا، امامان و سیدالشهدا (ع) است و آنچه در این مسیر پیگیری می شود همان راهی است که در مسیر اربعین می توان مشاهده نمود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر زیارت با معرفت شهدا، افزود: زیارت با معرفت شهدا زمینه سازی رسیدن به مقامات معنوی و نزدیک شدن به خدا است. انسان به دنبال آن است تا رنگ خدایی پیدا کند و هرچه بیشتر با شهدا انس پیدا کند می تواند حال و هوای خوشی که برای انسان پیدا می شود را به دیگران انتقال داد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نگاه مخالفان در رابطه با راهیان نور بیان کرد: راه ائمه (ع) برای همیشه ادامه دارد و این تقابل بین حق‌طلبان و باطل‌طلبان از ابتدا بوده و تا انتها هم خواهد ادامه داشت. شهدا در بازاری قدم برداشتند که همه مسیر آن هدایت بخش بوده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، اظهار داشت: پوشش اخبار راهیان نور در امتداد روشنگری‌های حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) پس از وقایع کربلا است که این فعالیت اگر بیش‌تر از خون شهدا نباشد کمتر از آن‌ها نیست.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار