سردار مؤمنی مطرح کرد؛

اعمال بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی از پنجم فروردین‌ماه/ چهارم و پنجم فروردین «پرتصادف‌ترین» روزهای سفرهای نوروزی

جانشین فرمانده ناجا گفت: با توجه به پیشنهاد ناجا دیرکرد ۲ برابری جرایم رانندگی تا پایان سال ۹۶ بخشوده شد و از پنجم فروردین رانندگان می‌توانند اصل خلافی را بپردازند.
کد خبر: ۲۸۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ - 26March 2018

اعمال بخشودگی دیرکرد ۲ برابری جرایم رانندگی از پنجم فروردین‌ماه/ چهارم  و پنجم  فروردین«پرتصادف‌ترین» روزهای سفرهای نوروزیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار اسکندر مؤمنی در حاشیه بازدید از پلیس‌راه شرق استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به همراهی مردم با پلیس اظهار داشت: مردم امسال بسیار خوب با پلیس همراهی کرده و سفر خود را مدیریت کردند.

وی بیان کرد: با توجه به پیشنهاد ناجا دیرکرد 2 برابری جرایم رانندگی تا پایان سال 96 بخشوده شد و از پنجم فروردین رانندگان می‌توانند اصل خلافی را بپردازند، ضمن اینکه رانندگان تا پاییز برای استفاده از این تسهیلات فرصت دارند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه سفرها بار ترافیکی را هم در مسیر رفت و هم برگشت داریم ادامه داد:چهارم و پنجم فروردین پرتصادف‌ترین روزهای سفرهای نوروزی بود، همچنین مازندان، گیلان، قم، فارس و خراسان رضوی پرترددترین استان‌ها در نوروز امسال بودند.

مومنی با بیان اینکه فارس، اصفهان، کرمان و خراسان‌رضوی پرتصادف‌ترین استان‌های نوروزی بودند تصریح کرد: مسافران در دور دوم سفرها مقررات را بیش از پیش رعایت کنند، تجربه نشان داده سرعت غیرمجاز تنها 10 دقیقه زمان رسیدن به مقصد را کاهش می‌دهد، از این رو رانندگان از عجله و شتاب در سفرهای نوروزی خودداری کنند.

وی گفت: سرعت متوسط در نوروز امسال یک کیلومتر بر ساعت افزایش داشته و رانندگان حتما سرعت متوسط را کاهش داده و به زیر 80 کیلومتر بر ساعت برسانند شدت حوادث کاهش یابد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه مسافران نوروزی طول سفر را بخشی از سفر تلقی کنند خاطرنشان کرد: شاخص‌های امنیتی ما در نوروز امسال بهتر از سال قبل شده است.

انتهای پیام/ 191

نظر شما
پربیننده ها