آیت‌ الله صافی گلپایگانی:

قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه قم باید الگویی برای دیگر شهر‌های کشور باشد گفت: شهرداری در این زمینه باید حرکت کرده و باید مسیری که آغاز کند و توفیقاتی داشته و با قدرت ادامه دهد.
کد خبر: ۲۸۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ - 26March 2018

قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشدبه گزارش دفاع پرس از قم،‌ آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در دیدار شهردار و مدیران شهری قم با تأکید بر اینکه شهر قم حرم اهل‌بیت (ع) است اظهار داشت: اقداماتی که در این شهر انجام می‌شود باید خاص این شهر و موجب عزت و عظمت بیشتر این خطه باشد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: کسانی که در شهر قم خدمت می‌کنند خدمتشان ثواب است و اجر در محضر خداوند دارند چرا که فعالیت آن‌ها موجب عظمت دین و اسلام می‌شود.

آیت‌ الله صافی گلپایگانی با اشاره به مقام والای حضرت معصومه (س) و امامزادگان مدفون در این شهر، گفت: این جایگاه والای شهر قم اسباب افتخار است و اگر کسی می‌خواهد تاریخ قم را بخواند بسیار مفصل است چرا که شخصیت‌های برجسته و ارزشمندی در این خطه زندگی می‌کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه خدمت در شهر قم مشمول اجر الهی می‌شود، اذعان کرد: قم جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و توجهات ائمه معصومین (ع) بر این شهر وجود دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه گفت: کسانی که در قم کار می‌کنند باید بدانند که کار کردن در این شهر با دیگر نقاط کشور متفاوت است و باید مراقبت ویژه‌ای داشته باشند و آبرومندی شهر قم را بیش‌ازپیش کنند.

وی با تأکید بر حمایت از محرومان جامعه اظهار کرد: باید برنامه‌ای منسجم برای برطرف کردن مشکلات فقرا و محرومان در جامعه وجود داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد گفت: شهرداری در این زمینه باید حرکت کرده و باید مسیری که آغاز کرده و توفیقاتی داشته با قدرت ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار