شناسایی روش‌های پیچیده ورود قاچاق به کشور و مقابله با آن

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: یکی از اولویت‌های اساسی ناجا در راستای تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» شناسایی روش‌های پیچیده ورود قاچاق به کشور و مقابله با آن است.
کد خبر: ۲۸۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ - 26March 2018

شناسایی روش‌های پیچیده ورود قاچاق به کشور و مقابله با آنبه گزارش دفاع پرس از بوشهر،‌ سردار ایوب سلیمانی ظهر امروز در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) استان بوشهر با تبریک ماه رجب و سال جدید بر تحقق شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: مقابله با ورود کالای قاچاق یکی از روش‌های مهم تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است.

وی شناسایی روش‌های ورود قاچاق و مقابله با آن را در اولویت ناجا دانست و تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ناجا در کمک به تحقق شعار سال شناسایی روش‌های پیچیده ورود قاچاق به کشور و مقابله با آن است که اگر این کار انجام شود به خودی خود به اقتصاد کشور کمک می‌کند.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به ضربات مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد، معیشت و اشتغال گفت: قاچاق کالا از جهات مختلف به کشور ضربه وارد می‌کند و علاوه بر ایجاد صدمه جدی به تولید داخلی سبب افزایش نرخ بیکاری در جامعه می‌شود.

سلیمانی با بیان اینکه ناجا در سال ۹۶ عملکرد بسیار موفقی داشته است خاطرنشان کرد: اعتماد عمومی و نظام و ارکان نظام به پلیس روز افزون شده و اعتبار و شخصیت ناجا رشد یافته و این افتخار برای نیروی انتظامی، مردم و کشور است.

وی سعه صدر پلیس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در اغتشاشات اخیر مسئولان از هر جنس، گرایش و صنفی به سعه صدر، اقتدار پلیس و موفقیت‌های به دست آمده اذعان کردند.

سلیمانی با بیان اینکه امروز ناجا به بلوغی از مدیریت و هوشمندی رسیده است خاطرنشان کرد: با رسیدن ناجا به مدیریت و هوشمندی خودش به خوبی مدیریت صحنه می‌کند و اعتماد جامعه را جلب می‌کند و همان‌طور که شاهد بودید یکی از کم حادثه‌ترین چهارشنبه آخر سال را پشت سر گذاشتیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا به اقدامات مثبت درون سازمانی اشاره کرد و گفت: امروز اولویت مهم دولت، مجلس و ستاد کل نیرو‌های مسلح تقویت نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار