استراتژی دشمن در مقایسه با جنگ تحمیلی عوض شده است

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: در دفاع مقدس تانک دشمن، خطوطش، خاکریزش و میدان مینش مشخص بود، اما امروزه خطوطش گاهی پشت درب اتاق ماست.
کد خبر: ۲۸۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ - 29March 2018

باید شعار ما توانستیم را صادر کنیمبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: در تاریخ هر کشوری اتفاق‌ها و حوادثی رخ می‌دهد که می‌تواند سرنوشت آن کشور را تغییر دهد.

وی افزود: امروز خط پایداری در لبنان و جنوب این کشور شکست ناپذیری اسرائیل را بر باد داده است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: وظیف امروز راهیان نور ثبت جنایات اخیر در یمن از جمله کودک‌کشی، بمب‌باران غیرنظامیان و... است.

حجت الاسلام شفیعی اضافه کرد: امروز در برابر جنگ روانی نظام سلطه ایستادن به مراتب پیچیده‌تر و دشوارتر از روزگاری است که بچه‌های ما در شلمچه، فکه و طلائیه در برابر تانک‌های دشمن ایستادند. آن روزها تانک دشمن، خطوطش، خاکریزش و میدان مینش مشخص بود، اما امروزه خطوطش گاهی پشت درب اتاق ماست.

وی تصریح کرد: این هجوم  و لذا تعبیر جهاد درست است. من به همه‌ی اصحاب رسانه عرض می‌کنم کار شما مصداق آیه کریمه (الذین یبلغون رسالات الله) است؛ یعنی این رسالت را باید به خوبی انجام بدهید، ابلاغ کنید، انتقال دهید، پیام  هشت سال جنگ تحمیلی تمام نشده است. این سخن حضرت آقا که دفاع مقدس یک گنج نهفته است و باید آن را استخراج کرد بسیار پیام حکیمانه‌ای است.

برادر شهید سید مرتضی شفیعی عنوان کرد: اردو‌های راهیان نور در استان خوزستان در نحوه‌ی اجرا با دیگر مناطق کشور متفاوت است، علتش هم دسترسی آسان‌تر به مناطق و یادمان‌های دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه شعار ما توانستیم شعار بسیار درستی است، تاکید کرد: شعار ما توانستیم به بخشی از حقیقت اشاره دارد. دلیل بر این‌که می‌توانیم این است که توانستیم.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان خاطر نشان کرد: ما توانستیم را باید در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی را به رخ بکشیم تا بتوانیم این شعار را صادر کنیم.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار