همزمان با 13 رجب؛

مسابقه «با قرآن در زلال اعتکاف» برگزار می‌شود

رئیس سازمان دارالقرآن کشور گفت: امسال همچون سال‌های گذشته طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در دو هزار مسجد کشور اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ - 29March 2018

مسابقه «با قرآن در زلال اعتکاف» برگزار می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن کشور با اشاره به برگزاری طرح با قرآن در زلال اعتکاف اظهار داشت: امسال همچون سال‌های گذشته طرح با قرآن در زلال اعتکاف در دو هزار مسجد کشور اجرایی می‌شود.

وی از اعزام اساتید قرآنی به مساجد کشور خبر داد و افزود: اساتیدی به مساجدی که در آنها مراسم اعتکاف برگزار می‌شود اعزام خواهد شد، تا فضای اعتکاف که با حضور جمع کثیری از نوجوانان و جوانان برپا می‌شود قرآنی شود.

قره‌شیخلو با اشاره به برنامه‌های قرآنی مراسم اعتکاف خاطرنشان کرد: در این سه روز، فعالیت‌هایی همچون آموزش و اصلاح قرائت نماز، ختم و تلاوت قرآن کریم در دو هزار مسجد کشور برپا می‌شود.

رئیس سازمان دارالقرآن از برگزاری مسابقات قرآنی در مراسم اعتکاف خبر داد و گفت: مسابقه‌ قرآنی در سه بخش مفاهیم سوره مبارکه لقمان، نامه 31 نهج‌البلاغه و دعای مکارم الاخلاق و صحیفه سجادیه در مراسم اعتکاف تدارک دیده شده است که معتکفان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در این مسابقه 40 سوال تستی طراحی شده است، افزود: به 100 نفر از افرادی که به 35 سؤال پاسخ صحیح دهند به قید قرعه جوایزی اعطا خواهد شد.

قره‌شیخلو با اشاره به اینکه سال گذشته در مسابقه طرح با قرآن در زلال اعتکاف بیش از 400 هزار نفر شرکت کردند تصریح کرد: همچنین 150 هزار نفر استاد در این طرح حضور داشتند که امیدواریم امسال نیز این برنامه با موفقیت برگزار شود.

بر اساس این گزارش، طرح با قرآن در زلال اعتکاف 13 تا 15 رجب همزمان با 11 تا 13 فروردین در مساجد کشور برپا می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها