معاون روابط عمومی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسالت جامعه به‌خصوص رسانه‌ها است

«سیدمجید هاشمی‌ دانا» گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسالت و وظیفه مهم بر گردن همه افراد جامعه به‌خصوص رسانه‌ها است و بقای انقلاب اسلامی در گرو شناساندن رشادت‌ها و حماسه رزمندگان دوران دفاع مقدس به جامعه خواهد بود.
کد خبر: ۲۸۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ - 29March 2018

هاشمی دانا

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدمجید هاشمی‌ دانا» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ضمن سفر به استان سمنان، از مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، در سخنانی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسالت و وظیفه مهم بر گردن همه افراد جامعه به‌خصوص رسانه‌ها است و بقای انقلاب اسلامی در گرو شناساندن رشادت‌ها و حماسه رزمندگان دوران دفاع مقدس به جامعه خواهد بود.

همچنین در این دیدار سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، در سخنانی حفظ و نگهداری آثار دفاع مقدس را ارزشمندترین کار عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت‌ها و جان‌فشانی‌هایی که رزمنده‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل برای حفظ نظام مقدس اسلامی کردند، باید زنده نگه‌داشته شود و حفظ این جانفشانی‌ها کار مقدسی است.

وی قرار گرفتن مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان در مسیر محور پرتردد تهران -مشهد را یک فرصت ویژه برشمرد و افزود: با راه‌اندازی و تکمیل این مرکز، تلاش می‌شود تا علاوه بر جمعیت سمنان و جلب و جذب دوستداران فرهنگ دفاع مقدس، زمینه جذب و بهره‌برداری زوار حرم رضوی (ع) و گردشگرانی که از این محور پرتردد عبور می‌کنند نیز فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار