فاطمه حرب در گفت‌وگو با دفاع پرس:

زنان در پویایی جبهه «مقاومت» نقش سازنده‌ای ایفا می‌کنند

همسر شهید سید مصطفی بدرالدین با تاکید بر اینکه زنان ایرانی الگوی تمام زنان جهان هستند، گفت: زنان در پویایی جبهه مقاومت نقش سازنده‌ای را برعهده دارند و خواهند داشت.
کد خبر: ۲۸۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ - 31March 2018

زنان ایرانی الگوی تمام زنان جهان هستند/ زنان در پویایی جبهه مقاومت نقش سازنده‌ای را برعهده دارندفاطمه حرب همسر شهید سید مصطفی بدرالدین در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس در خصوص تعاملات زنان ایران با زنان لبنان، اظهار داشت: بین زنان مسلمان ایران و زنان مسلمان لبنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ارتباط مستمری برقرار بود و این ارتباط ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که زنان ایران نقش بارزی در پیروزی انقلاب ایفا کردند، خاطرنشان ساخت: امیدوارم ارتباط زنان مجاهد ایرانی با زنان مجاهد لبنانی ادامه پیدا کند؛ چراکه زنان مسلمان ایران الگوی تمام زنان جهان هستند.

فاطمه حرب در خصوص نقش و مشارکت زنان در تداوم خط مقاومت اسلامی، گفت: زنان در پویایی جبهه مقاومت نقش سازنده‌ای را برعهده دارند و خواهند داشت. زنان جبهه مقاومت بار مسؤولیت زندگی را در نبود همسرانشان به دوش می‌کشند. زنان ایرانی، عراقی، سوری لبنانی و ... نقش مهمی در تشویق و ترغیب همسرانشان برای حضور در جبهه‌های جنگ ایفا می‌کنند. زنان در تقدیم فرزندان و همسرانشان برای پیروزی جبهه مقاومت بسیار قوی و صبور هستند.

همسر شهید مصطفی بدرالدین با بیان اینکه نزد زنان ایرانی تلمذ می‌کند، بیان داشت: ما از زنان ایرانی که اسوه و الگوی زنان جهان اسلام هستند، علم می‌آموزیم؛ زنانی که نه غربی‌ها می‌توانند به پای آن‌ها برسند و نه شرقی‌ها. زنان مؤمن و متدین ایران در صیانت از اسلام ناب محمدی نقش مهم و ویژه‌ای را ایفا می‌کنند.

وی در پایان به خصوصیت همسر شهیدش اشاره و خاطرنشان کرد: شهید مصطفی بدرالدین اهمیت زیادی برای تعلیم فرزندانش قائل می‌شد. وی نگاه ویژه‌ای به فرزندان دخترش داشت. خدا را شکر می‌کنم که دخترانم زینبی‌وار زندگی می‌کنند و از حجاب فاطمی نیز برخوردار هستند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار