حجت‌الاسلام علیزاده:

بی‌مسئولیتی و قدرنشناسی برخی مسئولان دل خانواده‌های شهدا را به درد می‌آورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت گفت: خانواده‌های شهدا نیازی به توجهات مسئولین ندارند، اما بعضی بی‌مسئولیتی‌ها، قدرنشناسی‌ها و عملکرد بد آن‌ها دل این عزیزان را به درد می‌آورد.
کد خبر: ۲۸۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ - 06April 2018

بی‌مسئولیتی و قدرنشناسی برخی مسئولان دل خانواده‌های شهدا را به درد می‌آوردحجت‌الاسلام علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در خصوص اقدامات انجام شده در راستای حمایت از خانواده‌های شهدا از سوی مسئولان اظهار داشت: بنده معتقدم که برخی مسئولان می‌توانند عملکرد بهتری در بحث حمایت از شهدا و خانواده‌هایشان داشته باشند.

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به ارزش شهدا و خانواده‌هایشان، افزود: نباید از این سرمایه‌ها غافل شد، زیرا این عزیزان که نیازی به توجه مسئولین ندارند، اما گاهی دلشان از بی‌مسئولیتی‌ها و عملکرد بد افرادی که پای سفره‌ی انقلاب نشسته‌اند و نمک می‌خورند و نمک‌دان می‌شکنند، می‌گیرد.

وی با اشاره به عملکرد بد برخی از مسئولین ادامه داد: این قدرنشناسی‌ها است که دل خانواده‌های شهدا را به درد می‌آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت همچنین در خصوص عملکرد صدا و سیما در راستای حمایت از شهدا و خانواده‌هایشان گفت: عملکرد صدا و سیما در این زمینه بد نبوده است، اما می‌تواند بهتر از این هم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها