«شمشادی»:

تهدید داعش به بزرگترین فرصت برای جهان اسلام تبدیل شد/ «قدس» بالاترین هدف مدافعان حرم است

خبرنگار سابق صداوسیما در عراق و سوریه گفت: تهدید داعش باعث بوجود آمدن فرصتی بزرگ برای جهان اسلام و تشکیل ارتش جبهه مقاومت در کشور‌های منطقه شد.
کد خبر: ۲۸۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ - 08April 2018

تهدید داعش به بزرگترین فرصت برای جهان اسلام تبدیل شد/ «قدس» بالاترین هدف مدافعان حرم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «حسن شمشادی» خبرنگار سابق صداوسیما در عراق و سوریه در مراسم رونمایی از مستند هفده با موضوع شهید «حسن کریدی» نوجوان شهید مقاومت اسلامی نجباء عراق در سوریه که در سالن نمایش سینما آیه قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: 85 ماه از وقایع تونس و لیبی و مصر و... گذشته و در آن موقع، خبرگزاری العربیه از انقلاب سوریه خبر می‌داد در حالی که واقعیت سوریه با آنچه غربی‌ها می‌گفتند، تفاوت بسیار داشت.

وی افزود: خیلی‌ها در سوریه تشکیک کردند و تنها خط ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری بود که باعث شد مردم به مسیر دفاع از حریم اهل بیت (ع) گام نهادند.

فعال رسانه‌ای جبهه مقاومت با اشاره به ویژگی مهم شهدای مدافع حرم در داشتن بصیرت، خاطرنشان کرد: این بصیرت در امتداد بصیرت و ولایت پذیری جوانان ما در دوران دفاع مقدس است و شهید کریدی نیز یکی از جوانان بصیری بود که شور و شعور حسینی را توامان داشت و با فلسفه و اهداف قیام سیدالشهدا (ع) آشنا بود.

وی پدید آمدن گروهک‌های تروریستی را تهدید بزرگ و در عین حال فرصتی بزرگ برای جهان اسلام بر شمرد و افزود: امروز ارتش بزرگ جبهه مقاومت از کشور‌های ایران، سوریه، افغانستان، پاکستان، شمال آفریقا و عراق شکل گرفته و بخصوص گروه مقاومت نجباء عراق با چند تیپ عملیاتی در حال فعالیت است.

شمشادی ابراز داشت: امروز دفاع از حریم اهل بیت (ع)، رنگ و نژاد و مرز نمی‌شناسد و کسانی که در این موضوع تشکیک می‌کنند، از فلسفه اسلام و آرمان و اهداف اهل بیت (ع) و... چیزی نمی‌دانند.

وی آزادی قدس شریف را هدف نهایی همه فرماندهان مدافع حرم دانست و ادامه داد: شهدا گوش به فرمان، ولی فقیه بودند و همه ایستادن‌ها در کنار هم حول محور رهبری و ولایت فقیه باعث شد نظام سوریه باقی بماند و محور مقاومت شکل بگیرد.

خبرنگار سابق صداوسیما در عراق و سوریه با تاکید بر اینکه جنگ سوریه قبل از آنکه نظامی باشد، رسانه‌ای است، تصریح کرد: تنها یک سلاح است که 24 ساعته شلیک می‌کند و آن هم رسانه است همان کاری که شبکه‌های الجزیره و العربیه در جنگ نرم انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت مستندسازی در عرصه معرفی جبهه مقاومت ادامه داد: با اینکه جبهه مقاومت در اقلیت است، اما با این حال سعی کرده‌ایم صدایمان را به دنیا برسانیم که بخشی از آن مستندسازی است.

شمشادی با بیان اینکه در بین شهدای مدافع حرم افرادی از خانواده‌های متمول نیز بودند، خاطرنشان کرد: این شبهه که آن‌ها برای مادیات به جبهه مقاومت رفتند، مطرود و مردود است.

وی در پایان یادآور شد: شهدایی مثل حسن کریدی و همه فرزندان معنوی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، در برابر کشتن‌ها، مثله کردن‌ها سربریدن‌ها ایستادند تا حریم و حرم حفظ شود و همه آنان بر گردن شیعیان و مسلمانان و آزادیخواهان جهان حق دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار