مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

معرفی نقش ارتش از کارکرد‌های موثر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فرصتی برای ارائه دستاورد‌های ارتش جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۲۸۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ - 08April 2018

معرفی نقش «ارتش» از کارکرد‌های موثر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در دیدار «شمسعلی اسدی» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد ارتش در استان قم اظهار داشت: راه اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای ارائه دستاورد‌های ارتش جمهوری اسلامی و تبیین نقش موثر شهدای ارتش در دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی گفت: تبیین نقش موثر شهدا و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی در ماه‌های پس از پیروزی انقلاب و سال‌های دفاع مقدس از اولویت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع در کل کشور است و ما نیز در استان قم در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

دبیر شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به برکات افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در قم اشاره کرد و افزود: افتتاح این موزه فرصتی مناسب و ارزشمند برای ارائه گنجینه‌های ارزشمند دوران حماسه و ایثار است تا به خوبی از گزند فراموشی و تحریف محفوظ بمانند.

برنامه‌ریزی برای برگزاری یادواره شهدای ارتش در قم همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش و سالروز شهادت شهید قرنی و نیز رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع زندگینامه شهدای ارتش از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها