فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای ۵۶۱ عنوان برنامه در سپاه چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، ۵۶۱ عنوان برنامه محوری در رده‌های سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲ - 21September 2014

اجرای ۵۶۱ عنوان برنامه در سپاه چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، سردار رضا محمد سلیمانی، فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات و جراید استان، گفت: دیدنیهای جنگ امروز تمام شده است و باید در رابطه با جنگ بگوییم و بنویسیم.

وی تأکید کرد: امروز، با افتخار و عزت از 8 سال دفاع مقدس به عنوان اقتدار ملی یاد میکنیم، چون هشت سال کشور ما توانست در برابر دنیای تا بن دندان مسلح بایستد.

وی اظهار داشت: ما در جنگ تحمیلی با قدرت اقتصادی جامعه عرب، قدرت عملیات روانی و سیاسی آمریکا که سمبل استکبار است، با قدرت نظامی اروپا و شوروی و ماشین جنگی عراق جنگیدیم.

محمد سلیمانی افزود: جوانان ما در متن این حادثه بودند و ایثارگران، شهدا و خانواده شهدا هیچ وقت در تاریخ مورد شماتت قرار نمیگیرند، چون این پیروزی غرورآفرین در برابر دنیا با منطق عاشورا حاصل شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، زیبایی منطق عاشورا را در شعار هیهات مناالذله دانست و ادامه داد: با همین منطق عاشورا بود که در جنگ آن زیباییها آفریده شد.

وی، موج اسلام خواهی و تحولات جهانی و حرکتهای ضد استکباری در دنیا را برگرفته از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و گفت: ما در دفاع مقدس بود که توانستیم انقلاب را صادر کنیم و بنا به فرمایش و تحلیل حضرت امام(ره)، در هر روز جنگ برکاتی داشتیم.

محمد سلیمانی، تصریح کرد: شناخت دوست و دشمن در ابعاد داخلی و خارجی از برکات جنگ بود و کسانی را در داخل داشتیم که با ادعای وطن دوستی و میهن پرستی، دریغ از حتی یک روز حضورشان در جبهه و دریغ از یک ریال که به جبهه کمک کرده باشند.

وی گفت: ریشههای انقلاب اسلامی در جنگ استحکام یافت و پربار شد و در جنگ، حس وطن پرستی و برادری در یکایک مردم بارور شد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری فتح فلسطین را دنباله هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ما در دفاع مقدس به مردم جهان نشان دادیم که علیه قدرتها و ابرقدرتها میتوان سالیان سال جنگید.

وی، روح اسلام انقلابی را شکل گرفته در پرتو دفاع مقدس دانست و افزود: به همین دلیل است که مقام معظم رهبری که شخصاً سالهای دفاع مقدس را در جبهههای نبرد حق علیه باطل حضور داشتند، میفرمایند "من یک انقلابیام".

محمدسلیمانی، در ادامه به رموز جاودانگی هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تکلیف گرایی مردم، اداره جنگ توسط فقیه عادل، وحدت مردم حول محور ولایت و صبر و استقامت و خداگونگی مردم از عوامل اصلی جاودانگی هشت سال دفاع مقدس میباشند.

وی، در ادامه با اشاره به برنامههای هفته دفاع مقدس در ردههای سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری، افزود: نزدیک به 561 عنوان برنامه در نیروهای مسلح استان با رویکرد جوان گرایی در دو بعد درون سازمانی و برون سازمانی اجرا میشود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، مخاطبین این برنامهها را عموم مردم، به ویژه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری و ترجیحاً جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان اعلام کرد.

وی برگزاری رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور با حضور 50 گردان و رژه جدید و رژه حماسی بسیجیان، نمایش موشکهای استفاده شده در غزه، برپایی نمایشگاه بزرگ مطلع عشق، بازسازی عملیات والفجر 4، همایش پیاده روی عمومی خانوادگی در چهارم مهرماه، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و ائمه جمعه و تجدید بیعت با فرمانده معظم کل قوا، حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب دفاع مقدس تهران و برگزاری یادواره شهدا را از مهمترین و محوری ترین برنامههای سپاه قمر بنی هاشم علیه اسلام استان چهارمحال و بختیاری در هفته گرامیداشت دفاع مقدس عنوان کرد.

شایان ذکر است: نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس استان، برگزاری مراسم شب خاطره در پایگاه های مقاومت بسیج، برپایی نمایشگاه عکس در نواحی مقاومت، افتتاح 6070 متر سوله های ورزشی، فرهنگی و ساختمان حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج، برگزاری نشست های مختلف فرهنگی بصیرتی، مسابقات ورزشی، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس میباشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار