دیدار کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح

مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح استان دیدار کردند.
کد خبر: ۲۸۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 09April 2018

دیدار کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال جدید، با سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فتح استان دیدار کردند.

«امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، ضمن تبریک سال نو، گزارشی از عملکرد یک‌ساله این اداره‌کل ارائه داد.

وی با تقدیر از همکاری‌های سردار «بوعلی» و سپاه فتح استان در یک سال اخیر، اظهار داشت: امیدواریم این روند همکاری و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند چاپ کتاب در سال جدید نیز ادامه پیدا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیگیر ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان هستیم، گفت: برای اجرای این پروژه نیارمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها از جمله سپاه فتح استان هستیم.

سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، گفت: امیدواریم رویکرد قابل توجه این اداره‌کل در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سال جدید هم ادامه پیدا کند.

وی با تأکید بر پیگیری مصرانه حفظ اسناد و مدارک مربوط به دفاع مقدس استان، خواستار ادامه فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و افزایش بیش از پیش تعامل با مراکز و نهادهای فرهنگی استان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار