مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

هفتمین جشنواره استانی خاطره نویسی دفاع مقدس برگزار می شود

مدیر ادبیات و انتشارات اداره حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی از برگزاری هفتمین جشنواره استانی خاطره نویسی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ - 10April 2018

هفتمین جشنواره استانی خاطره نویسی دفاع مقدس برگزار می شود«معصومه رحمانی» مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در بجنورد از برگزاری هفتمین جشنواره استانی خاطره نویسی دفاع مقدس با نام گنجینه های رزم خبر داد.

وی افزود: این جشنواره با مشارکت آموزش و پرورش و صداوسیمای خراسان شمالی برگزار می شود.

رحمانی بیان کرد: جشنواره استانی خاطره نویسی دفاع مقدس روز چهارشنبه 22 فروردین ساعت 9 صبح در کانون ریحانه بجنورد برگزار می شود و شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی هدف از برگزاری این جشنواره را جمع آوری خاطرات رزمندگان و ایثارگران و ثبت و ضبط این خاطرات در قالب کتاب، فیلم، مستند، تئاتر و غیره عنوان کرد.

رحمانی گفت: در سال 96 حدود 120 خاطره از تعداد 108 نفر جمع آوری شده است که 97 درصد این افراد از دانش‌آموزان مدارس استان هستند.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی افزود: خاطرات جمع آوری شده در 2 مرحله کارشناسی شده که از 120 خاطره تعداد 4 خاطره منتخب جشنواره خاطره نویسی شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار