فرمانده سپاه «الغدیر» یزد:

موفقیت سپاه و بسیج نتیجه پیوند عمیق و ارتباط با مردم است

«فتح‌الله جمیری» گفت: موفقیت امروز سپاه و بسیج، نتیجه پیوند عمیق و ارتباط با مردم و پیروی از رهنمودهای حضرت آیت‌الله‌ امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و دشمن این موضوع را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۲۸۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ - 11April 2018

موفقیت سپاه نتیجه پیوند عمیق و ارتباط با مردمبه گزارش دفاع پرس از یزد، سردار «فتح‌الله جمیری» شب گذشته (سه‌شنبه) در نشست صمیمی با پایوران ناحیه مقاومت بسیج اردکان، اظهار داشت: امروز سپاه به‌عنوان دژ محکم و تسخیرناپذیر در برابر توطئه‌های دشمن قرار دارد و توانسته است در برابر همه تهدیدات ایستادگی کند و تلاش‌های دشمن را برای کم‌رنگ کردن نقش این نهاد مقدس در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ناکام گذارد.

وی، موفقیت امروز سپاه و بسیج را نتیجه پیوند عمیق و ارتباط با مردم و پیروی از رهنمودهای حضرت آیت‌الله‌ امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دانست و گفت: دشمن این موضوع را هدف قرار داده است و همیشه و در همه‌جا می‌خواهد خدشه‌ای بر آن وارد کند که البته به لطف پروردگار و تدابیر مقام معظم رهبری در این زمینه ناکام مانده است.

در ابتدای این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان به بیان مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در این ناحیه و برنامه‌های آینده پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار