به مناسبت هفته «هنر انقلاب» صورت گرفت؛

تجلیل از هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در قزوین

با حضور رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج از هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در قزوین تجلیل شد.
کد خبر: ۲۸۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ - 11April 2018

هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در قزوین تجلیل شدند به گزارش دفاع پرس از قزوین، نشست هم‌اندیشی هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین، شب گذشته (سه‌شنبه) با حضور «احسان محمدحسنی» رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج، آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در قزوین، «علی هوشمند» رئیس حوزه هنری قزوین و جمعی از هنرمندان عرصه هنر در استان برگزار شد.

در این نشست صمیمانه، «محمدحسنی» استان قزوین را صاحب هنرمندان طراز انقلابی و پرظرفیت در حوزه هنر متعهد برشمرد که توانسته است در حوزه‌های مختلف به ارائه آثار قدرتمند در سطح کشور بپردازد.

رئیس سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان قزوین بیان کرد: «کاروان سفیر آفتاب» و «فصل شیدایی» ۲ برنامه فرهنگی و هنری در استان قزوین بود که باهمت اعضای جبهه فرهنگی و حمایت‌های سازمان اوج برگزار شد و استقبال بی‌نظیر مردم قزوین از این برنامه‌ها که در سطح دیگر استان‌های کشور بی‌سابقه بود، نشان داد که مخاطب شما در استان پذیرای خوراک و محتوای غنی فرهنگی و هنری است.

وی در ادامه جلسه بر شناسایی ظرفیت‌های هنری بانوان قزوینی در حوزه فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین و نویسندگی تأکید و عنوان کرد که سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» آمادگی کامل حمایت از آثار قوی و صاحب سبک بانوان را دارد.

در ادامه این نشست تعدادی از هنرمندان به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و رئیس سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» پاسخگوی سؤالات هنرمندان استان قزوین بود.

آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز دیگر سخنران این مراسم بود که به چیستی هنر از نگاه قرآن اشاره کرد و خدای متعال را بزرگ‌ترین هنرمند جهان هستی معرفی کرد.

وی در ادامه به راز ماندگاری آثار هنری اشاره کرد و گفت: قرآن کریم بزرگ‌ترین اثر هنری خلقت است و خدای متعال هنرمندی خود را با نزول قرآن به نمایش می‌گذارد که به کافران می‌گوید اگر می‌توانید آیه‌ای شبیه قرآن بیاورید و این‌گونه مخلوقاتش را به میدان مبارزه می‌طلبد و ناتوانی آن‌ها را نشان می‌دهد.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: هنری ماندگار و جاودانه خواهد بود که باخدای متعال ارتباط برقرار کند در غیر این صورت این هنر پوسیده و کهنه خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم، از تعدادی هنرمندان حوزه هنر انقلاب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار