مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان:

نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی بسیار تاثیرگذار است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی بسیار مهم و تاثیرگذار است و حمایت از کالای ایرانی و اشتغال، بحث اقتصادی مقاومتی را دنبال می کند.
کد خبر: ۲۸۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ - 11April 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «محمدرضا علیزاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان در جمع خبرنگاران نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان حمایت از کالای ایرانی را انتخاب حکیمانه ای عنوان کرد و اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه با توجه به رسالت عظیم و مهمی که در نظام جمهوری اسلامی دنبال می کنند و در جهت تحقق و پیشرفت کشور تلاش کردند، باید این مسئله را فرهنگ سازی کنند و روز به روز شاهد تحقق شعار سال باشیم.

علیزاده گفت: حمایت از کالای ایرانی و اشتغال، بحث اقتصادی مقاومتی را نیز دنبال می کند و محور تالارهای گفتگوی اقتصاد مقاومتی که از سال گذشته در استان آغاز شده، ظرفیت مهمی در تحقق شعار سال قلمداد می شود.

وی با بیان اینکه همه ارگان ها و نهادها در جهت اجرایی نمودن این موضوع نقش دارند، افزود: ولی در خصوص مطبوعات نگاه بسیار عمیق تر می‌باشد و رسانه ها با تولید مقاله، گزارش و تبلیغاتی که با موضوع حمایت از کالای ایرانی انجام می‌دهند، بسیار تاثیرگذار هستند و اعتماد مردم را جلب می کنند.

علیزاده با بیان اینکه مخاطب سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مسئولان و مردم هستند، ادامه داد: رسانه ها و مطبوعات می‌توانند با انجام این کار بزرگ فرهنگی و با معرفی کالای ایرانی، به نوعی مسئولان و تولیدکنندگان را مجاب نمایند که کالای با کیفیت تولید و در اختیار مردم قرار دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان افزود: زمانی که مردم و مسئولان در کنار هم باشند، یک زنجیره قوی و رو به پیشرفت تشکیل و با این حرکت، انشاالله از مشکلات جامعه کم کنیم.

در ادامه این جلسه که به همت سازمان بسیج رسانه انجام شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها