رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

رصد میدانی برچسب سرویس مدارس/ در اعمال قانون متخلفان جدی هستیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از رصد میدانی سرویس هایمدارس خبر داد و گفت: با متخلفان برخوردی جدی و قانونی خواهیم داشت.
کد خبر: ۲۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ - 21September 2014

رصد میدانی برچسب سرویس مدارس/ در اعمال قانون متخلفان جدی هستیم

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس سرهنگ تیور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری رونمایی طرح برچسب سرویس مدارس با اشاره به اینکه برچسب های سرویس مدارس به صورت میدانی رصد می شوند اظهار داشت: در طول سال تحصیلی گشت های مشترکی با همکاری سازمان تاکسی رانی خواهیم داشت تا برچسب های سرویس مدارس مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: پلیس راهور موظف است به صورت دقیق و کامل سرویس های مدارس را از منظر موارد مختلف از جمله کارت صلاحیت راننده و استاندارد بودن خودرو رصد کند تا بیش از ظرفیت مجاز دانش آموزان سوار خودروها نشوند.

رئیس پلیس راهور تهران با بیان این مطلب که در طول سال تحصیلی پلیس با عظم جدی و هماهنگی بیشتر با دستگاه های مرتبط نظارت و کنترلی پر رنگ بر فعالیت سرویس مدارس خواهد داشت، گفت: با هماهنگی که بین آموزش و پرورش، سازمان تاکسی رانی و راهور صورت گرفته شاهد نظارتی دقیق و کامل خواهیم بود.

وی درخصوص برخورد پلیس با تخلفات صورت گرفته در سرویس مدارس گفت: نوع برخورد پلیس با تخلفات مشاهده شده در سرویس مدارس در چند مرحله صورت می گیرد که در مرحله اول اعلام این تخلفات به واحد مربوطه و پیگیری در خصوص جا به جایی وسیله نقلیه و در مرحله دوم برخورد با راننده که موجب ابطال کارت مجوز راننده و ادامه فعالیت وی می شود.

وی ادامه داد: در سال های گذشته ما شاهد این موضوع بودیم که وسیله ای مجاز است و راننده نیز مورد تایید قرار گرفت اما برچسب سرویس مدارس را دریافت نکرده و افرادی نیز وجود دارند که در کل نه خودشان و نه خودروی آنها مورد تایید بود.

رئیس پلیس راهور تهران با بیان این مطلب که برخورد پلیس با تدبیر و همکاری کامل انجام می شود گفت: ما سعی بر این داریم که مشکل را برطرف کنیم اما در صورت مشاهده تخلف ، جریمه، ممانعت از تردد و در موارد خاص اعزام به پارکینگ در دستور کار پلیس قرار می گیرد. به هیچ عنوان پلیس در اعمال قانون دانش آموزان را مورد هدف قرار نمی دهد و با تدبیر با این مساله برخور می کند.

حسینی با اشاره به اینکه اجازه بی نظمی به افراد متخلف داده نمی شود گفت: در چارچوب و اصول قانونی حرکت خواهیم کرد و امسال را سال تحصیلی بدون مشکل در حوزه تردد و ترافیک خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تکرار تخلفات حادثه ساز، رد شدن از چراغ قرمز، سرعت غیر محاز، عبور از محل ممنوع، را ازخط قرمزهای پلیس دانست و گفت: از دیگر خط قرمزهای پلیس وضعیت فنی خودرها است که باید رانندگان سرویس مدارس به طور جدی پیگیر این مورد باشند تا مشکلی برای دانش آموزان پیش نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار