با حضور رزمندگان پیشکسوت گردان برگزار شد؛

محفل عزاداری گردان تخریب لشکر ۱۷ قم در شب شهادت امام موسی کاظم (ع)

محفل عزاداری و سوگواری شب شهادت امام موسی کاظم (ع)، چهارشنبه شب با حضور رزمندگان پیشکسوت گردان تخریب لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) سپاه قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ - 12April 2018

محفل عزاداری گردان تخریب لشکر ۱۷ قم در شب شهادت امام موسی کاظم(ع)به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع)، رزمندگان پیشکسوت گردان تخریب لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس، در منزل یکی از نیرو‌های گردان واقع در خیابان آل یاسین قم گردهم آمدند و با برپایی محفل عزاداری و سینه‌زنی، سالروز شهادت آن امام همام را به دخت گرامی آن حضرت، بی بی حضرت فاطمه معصومه (س) تسلیت گفتند.

در این مراسم، «علی درستی» از جانبازان شیمیایی گردان تخریب، ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، مسئولیت سنگین یادگاران آن دوران را در قبال حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا یادآور شد.

همچنین حجت‌الاسلام «رستم‌پور» از طلاب بسیجی نیز طی سخنانی با اشاره به ضرورت عزاداری هدفمند و بابصیرت برای ائمه همام، تاکید کرد: اینکه گفته شود دین از سیاست جدا است، کاملا اشتباه است، زیرا امامان ما حتی شاخه نظامی هم در تشکیلات خود داشته‌اند.

وی افزود: ما برای نزدیک شدن ظهور نه تنها با برپایی مراسم عزاداری بلکه باید با موشک‌هایمان و با تشکیل جبهه جهانی مقاومت اسلامی و مبارزه با استکبار، زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) باشیم.

در این مراسم همچنین یاد و خاطره شهدای واحد تخریب و واحد مهندسی لشکر ۱۷ گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها