نماینده ولی فقیه در کردستان:

پرچم مقابله با آمریکا و دشمنان اسلام دست «ایران» است/ عمل علما تاثیر بیشتری از تبلیغ آن‌ها دارد

آیت‌الله «سیدمحمد حسینی‌شاهرودی» با بیان اینکه پرچم جبهه مقابله با آمریکا و دشمنان اسلام و بشریت دست ایران است، گفت: امروز بسیاری از کشورهای جهان دنباله‌رو ایران هستند.
کد خبر: ۲۸۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ - 12April 2018

ایران پرچم‌دار جبهه مقابله با استکبار استبه گزارش دفاع پرس از سنندج، آیت‌الله «سیدمحمد حسینی‌شاهرودی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با ائمه جمعه استان، با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی ارزش‌ها را دوباره احیا کرد و نگاه جهان را تغییر داد، اظهار داشت: 2 نظام تا قبل از جمهوری اسلامی وجود داشت که هر 2 در مقابل دین کار می‌کردند و به شدت جهان را به سمت حذف دین و ارزش‌های معنوی سوق می‌دادند، اما انقلاب اسلامی نگاه جهان را به دین برگرداند و تحولی عظیم را در جهان شکل داد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نظام اسلامی فکر «کومونیست» را از بین برد و با «سوکولاریسم» هم مبارزه کرد، گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی اجازه نمی‌دادند دین در زندگی در جوامع بشری نقش داشته باشد.

وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، این دیدگاه که دین می‌تواند نقش مهم و عمیقی در زندگی، سیاست و غیره انسان‌ها ایفا کند، گستره جهانی پیدا کرده است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه این دیدگاه امروز تبدیل به جبهه‌ای شده است، گفت: یک طرف این جبهه‌ را اسلام و ارزش‌های آن و طرف دیگر را مخالفین اسلام تشکیل داده است، اما در نهایت این اسلام است که بر جهان حاکم می شود آمریکا و صهیونیست باید بترسند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نظامی است که امروز جبهه‌ای محکم و متحد را ایجاد کرده است، گفت: امروز بسیاری از کشورهای جهان همراه این جبهه هستند و همین مسئله خشم دشمنان را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه پرچم جبهه مقابله با آمریکا و دشمنان اسلام و بشریت دست ایران است، گفت: امروز بسیاری از کشورهای جهان دنباله‌رو ایران هستند.

وی در ادامه با اشاره به شعار امسال که با عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، گفت: استفاده از کالای ایرانی یکی از حمایت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: جنسی که در داخل تولید می‌شود نباید از خارج از کشور وارد شود، بلکه بستر صادرات این کالاها نیز باید فراهم شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: در سال گذشته 10 میلیارد دلار بیشتر از سال 95 واردات به کشور داشته‌ایم که این مسئله نگران کننده‌ای است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی به راحتی به اطلاعات مردم کشورهای مختلف دسترسی دارند، گفت: دشمن خیلی نامحسوس از طریق همین فضای مجازی فرهنگ‌ها را از بین برده و کانون خانواده‌های ما را هدف قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: عمل علما تاثیر بیشتری از تبلیغ آن‌ها دارد و هرچه عمل علما و مسئولان درست باشد سخن‌شان نافذ خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار