مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

راهیان نور یک رژه برای نمایش قدرت است

سرهنگ حجت اله ناصرپور ضمن اشاره به اهمیت تدوام اعزام جوانان به مناطق عملیاتی، گفت: راهیان نور یک رژه برای نمایش قدرت است.
کد خبر: ۲۸۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ - 12April 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «سرهنگ حجت اله ناصر پور» در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور که با حضور مسئولین سپاه استان لرستان ظهر امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تشکیل شد، اظهار داشت: در سال 78-79 در خوزستان بودم که عده ایی از کارکنان به حضرت آقا گفتند امام زادگان محل خودمان را تقویت کنیم آقا در جواب فرمودند: شما بروید امام زاده های خودتان را بسازید،همان محل های شهدا.

وی افزود: 75 درصد شهدای ما در خوزستان به شهادت رسیدند، خوزستان مشهد شهداست و لرستان هم کمتر از خوزستان نیست. اینجا مکانی است که 15 هزار راکت و بمب روی آن فرو ریخته است و به راحتی نمی توان از آن گذشت.

ناصرپور بیان کرد: هدف طهارت این سرزمین است و شهدا چراغ های این امت هستند و باید به عنوان راهیان نور آن ها را سازماندهی کنیم و با این کار به امام زادگان عشق میفرستیم و مردم را با نور شهدا آشنا میکنیم.

راهیان نور یک رژه برای نمایش قدرت است / راهیان نور خانوادگی راه اندازی شود

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان گفت: برای بالا بردن اقتدار، قدرت و دفاع ملی باید ابزارها را خودمان بسازیم و از آنها استفاده کنیم. یک حرکت آخر برای نمایش قدرت، رژه است که راهیان نور نمایش یک رژه جنگی است که معادلات نظامی و استراتژیک دشمن را برهم میزند.

وی اظهارداشت: راهیان نور یک نوع بسیج مردمی است که هدف مشترک آن برای نمایش قدرت و حفظ ارزش ها است و به عنوان یک مکتب به آن نگاه میکنیم که گفتمان انقلاب را بین نسل ها منتقل میکند. تولید اقتدار ملی، تولید امنیت ملی است که نتیجه اردوهای راهیان نور است.

ناصرپورخاطر نشان کرد: در هر استانی مراحل اجرایی آن به عهده سپاه پاسداران می باشد و بنیاد حفظ آثاردفاع مقدس مسئولیت نظارت بر روی این حرکت مردمی را برعهده دارد.

در ادامه این جلسه مرتضی سپهوند مسئول اردویی و گردشگری سپاه لرستان اظهار داشت: به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی و بدنه سپاه سعی می کنیم برای جنگ نرم بیشتر وارد موضوع شویم و برای راهیان نور سال 97 همه ادارات باید وارد کار شوند.

راهیان نور یک رژه برای نمایش قدرت است / راهیان نور خانوادگی راه اندازی شود

وی بیان کرد: اردوگاه شهید بهشتی که در کمربندی خرم آباد واقع شده است، یک فضایی برای معرفی عملیات هایی است که استان لرستان در آن نقش موثری داشته و مکانی برای استراحت زائرین راهیان نور می باشد.

مرتضی سپهوند در پایان گفت: دولت باید حمایت کند تا راهیان نور خانوادگی را راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار