هدیه برنامه های سرکشی از خانواده های شهدا تصاویر شهدای استان مرکزی باشد

نماینده مردم اراک، کیمجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقداماتی که در راستای خرسندسازی خانواده های شهدای استان مرکزی می توانیم انجام دهیم این است که در برنامه های بازدید و سرکشی به جای هدایای مختلف، تصاویر ناب و دیده نشده شهدا را به خانواده های تقدیم کنیم.
کد خبر: ۲۸۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ - 13April 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، سیدمهدی مقدسی در حاشیه بازدید از مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به حجم سنگین فعالیت های انجام شده در این مرکز اظهار داشت: ماموریتی که در این مرکز توسط نیروهای ارزشی انجام می شود سنگین است از این رو نیاز است که از ظرفیت تمامی نهادها و ادارات و دستگاه های استانی در راستای انجام دادن این رسالت سنگین بهره گرفت.

وی افزود:  یکی از اقداماتی که می توانیم در این حوزه انجام دهیم این است با همکاری دستگاه ها در برنامه های بازدید و سرکشی از خانواده های شهدای استان مرکزی به جای هدایای مختلف از تصاویر خاص و ناب و همینطور کمتر دیده شده شهدا استفاده کنیم.

نماینده مردم اراک، کیمجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انجام این حرکت می تواند سبب خرسندی و رضایتمندی خانواده های شهدای استان شده و همینطور اعتمادسازی آنها ببرای تعامل هرچه بیشتری با مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس استان مرکزی را هم به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها