معاون امنیتی سیاسی استانداری سمنان مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد رویکرد وحدت بخشی در برنامه‌های سوم خرداد

تاجی گفت: برنامه‌های سوم خرداد باید رویکرد وحدت بخشی داشته باشند، زیرا رمز پیروزی کشور ما بر اساس وحدت بود.
کد خبر: ۲۸۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ - 15April 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «سعید ناجی» معاون امنیتی سیاسی استانداری سمنان در اولین نشست ستاد گرامیداشت سوم خرداد در استانداری سمنان اظهار داشت: بدون پیروزی و فتح خرمشهر انقلاب اسلامی نمی توانست در مسیر خود ادامه حیات دهد.

وی گفت: فتح خرمشهر آغاز به رخ کشیدن توانایی و ظرفیت کشور انقلابی ما در آن مقطع تاریخی در حوزه های نظامی و تاکتیکی بود که به عنوان نماد پیروزی، توانمندی رزمی و نظامی و حفاظت از کشور و انقلاب گردید.

ناجی با بیان اینکه پرداختن به افتخارات، پرداختن به هویت ملی و هویت یک ملت است، گفت: هر ملتی دارای افتخاراتی است که با توجه به آن هویت خود را شکل می دهند، این هویت ها در کنار ارزش ها و سنت ها  در جامعه نشان داده می شود که باید در این مسیر دقت و مراقبت خاص صورت گیرد.

وی بیان داشت: هنرمندان، سخنرانان، تحلیل گران و ... همه باید از رویدادهای مهم کشور از جمله سوم خرداد و دفاع مقدس بهره مند شوند و کمک کنند این رویدادها جایگاه خود را در میان نسل فعلی و آینده جامعه بدست آورند.

ناجی ادامه داد: برنامه های سوم خرداد باید رویکرد وحدت بخشی داشته باشند، زیرا رمز پیروزی کشور ما براساس وحدت بود.

وی اوج رعایت اخلاق را در دل تمام رویدادهای دفاع مقدس و انقلاب دانست و بیان داشت: همه ما باید به این امر توجه ویژه داشته باشیم که با فاصله گرفتن از اخلاق مداری، آسیب های جبران ناپذیری به منافع ملی و کشور وارد خواهد آمد.

ناجی توجه به نقش مردم در شکل گیری رویدادهای مهم دفاع مقدس را برجسنه عنوان کرد و گفت: اگر نقش مردم در مناسبت های دفاع مقدس کمرنگ باشد قطعا آسیب خواهیم دید زیرا اساس و چارچوب انقلاب در کنار باورهای دینی، نقش مردم می باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: تمامی دستگاههای اجرایی باید در برنامه سوم خرداد از ظرفیت هنرمندان برای تفهیم بهتر مفاهیم، خلاقیت، ابتکار و نوآوری و استفاده از تکنولوژی های جدید در انتشار و ترویج ارزش های دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار