سردار بکایی:

ثبت رکورد ۹۳۷ میلیون دلاری صادرات تجهیزات دفاعی

جانشین وزیر دفاع خبر داد: صادرات صنایع دفاعی کشوربا 45 % رشد از 744میلیون دلار به 937 میلیون دلار افزایش یافت. همچنین در چهار سال گذشته، 373 طرح دفاعی ساخته شد که حدود 60 درصد رشد را نسبت به دوره قبل نشان می دهد.
کد خبر: ۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰ - 07September 2013

ثبت رکورد ۹۳۷ میلیون دلاری صادرات تجهیزات دفاعی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار مجید بکایی جانشین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه سردار وحیدی وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دولت دهم که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، گفت:در دوره سردار وحیدی تلاش جدی و مضاعفی برای بالا بردن ظرفیت توان دفاعی و باز دارندگی کشور و همچنین پاسخگویی به مطالبات نیروهای مسلح انجام شد.

وی افزود: در چهار سال گذشته به افقهای کوتاه، میان و بلند مدت نگاهی جدی شد و با توجه به محدودیتها و تحریمهای خصمانه برضد جمهوری اسلامی ایران، کارنامه این وزارتخانه درخشید.

جانشین وزیر دفاع گفت: دردوران سخت 4 سال اخیر، صادرات صنایع دفاعی کشوربا 45 % رشد از 744میلیون دلار به 937 میلیون دلار افزایش یافت. همچنین در چهار سال گذشته، 373 طرح دفاعی ساخته شد که حدود 60 درصد رشد را نسبت به دوره قبل نشان می دهد.

سردار مجید بکایی گفت: در جشنواره خوارزمی نیز دانشمندان وزارت دفاع 38 مدال کسب کردند که رشد 52 درصدی را نشان می دهد.

جانشین وزارت دفاع افزود: اینجانب به نمایندگی از معاونان، مدیران، دانشمندان و صنعت گران وزارت دفاع از سردار وحیدی تشکر و آمادگی خود را برای پیشبرد راهبرد دفاعی کشور در دوره جدید اعلام می کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار