دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با رئیس دانشگاه پیام نور استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با رئیس دانشگاه پیام نور استان دیدار و بر همکاری‌های دوجانبه در برنامه‌ها تاکید کردند.
کد خبر: ۲۸۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ - 17April 2018

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با رئیس دانشگاه پیام نور استانبه گزارش دفاع پرس از گرگان، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان با  «سید بهروز نهضتی» رئیس دانشگاه پیام نور استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سرهنگ جمشیدی با اشاره به نقش رزمندگان استان گلستان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی، تنها جنگی در تاریخ کشور ایران بوده که ذره‌ای از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت در صورتی که اغلب کشورها با صدام حسین هم پیمان شده و از عراق حمایت مادی، تسلیحاتی و اطلاعاتی می کردند.

وی افزود: مردم ایران جانانه به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی لبیک گفتند و به سمت جبهه‌های جنگ گسیل شدند و دشمن را به زبونی کشاندند؛ لذا لازم است ارزشها و فرهنگ دفاع مقدس تبیین، تدوین، حفظ و اشاعه داده شود و در نسل های آینده تا ابد زنده بماند.

سرهنگ جمشیدی عنوان کرد: یکی از مراکزی که می بایست این حماسه ها اشاعه داده شود و گفتمان دفاع مقدس ترویج و آموزش داده شود، دانشگاه هاست.

در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان برای انجام هرگونه همکاری دوجانبه مشترک در اجرای برنامه های فرهنگی مرتبط با اشاعه فرهنگ دفاع مقدس اعلام آمادگی کرد و گفت: اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس در صورت لزوم می تواند از پتانسیل اساتید و هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان در ماموریت ها کمک بگیرد.

در پایان قرار شد سطح کیفی و کمی ارائه 2 واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور استان گسترش یافته و از اساتید برجسته و هیئت علمی دانشگاه در تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار