به مناسبت روز ارتش انجام شد؛

پرواز 57 بالگرد بازآماد شده‌ بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره)

57 بالگرد بازآماد شده‌ی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در آسمان محل برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به پرواز درآمدند.
کد خبر: ۲۸۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ - 18April 2018

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، 57 بالگرد هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که توسط متخصصان داخلی بازآماد شده است، دقایقی پیش بر فراز آسمان محل برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) به پرواز درآمدند.

این بالگردها شامل بالگردهای هجومی، شناسایی و پشتیبانی همچون کبرا مسلح به سامانه موشکی شفق، 206، 214 مجهز به سامانه‌های راکت‌انداز و آتش جانبی برای انهدام اهداف زرهی دشمن و شنوک هستند.

پرواز 57 بالگرد بازآماد شده‌ بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره)

هوانیروز ارتش پشتیبانی از نیروهای زمینی در عملیات‌ها و ماموریت‌ها را بر عهده دارد و در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی‌های بسیاری داشته است که از جمله شهدای شاخص هوانیروز شهیدان شیرودی و کشوری هستند.

همچنین یکی از بالگردها منقش به پرچم جمهوری اسلامی ایران است که هدایت این پرواز و کل پرواز جمعی با امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش است.

پرواز 57 بالگرد بازآماد شده‌ بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره)

پیام منقش شدن این بالگرد به پرچم کشورمان، اینگونه عنوان شده است که هواپیمایی نیروی زمینی برای دفاع از عزت پرچم تحت امر ولایت همواره آماده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار