نیروهای مسلح استان اردبیل توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند

نیروهای مسلح استان اردبیل امروز در مراسم رژه ارتش توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۸۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ - 18April 2018

نیروهای مسلح استان اردبیل توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتندبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح استان اردبیل در مراسم رژه توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله «سیدحسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم اظهار داشت: اقتدار و عظمت ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مدیون شهدا، درایت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

عاملی افزود: امام راحل با روحیه وطن دوستی، عرق و تعصب ملی از ارتش دفاع و در تقویت بنیه علمی و نظامی ارتش نقش مهمی را ایفا کردند.

وی با بیان اینکه ارتش نشان هیبت و قدرت ملت است افزود: ارتش ایران در اوج محاصره فناوری و اقتصادی و بدون وابستگی به سایر قدرت های خارجی و با توکل به خدا و اعتماد به جوانان این مرز و بوم امروز دنیا را با پیشرفت های خود متحیر کرده است.

سرهنگ «کریم چشک» فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش هم در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی را حزب‌الله و شجره طیبه نامیده‌اند و ما گوش به فرمان ایشان در برابر استکبار و دشمنان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هستیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: به برکت خون شهدای والامقام، ایران اسلامی به امنیت همه‌جانبه دست یافته است و همه باید قدردان خون شهدا بوده و به خاطر این امنیت شکزگزار باشیم.

در این مراسم یگان های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی از مقابل قرآن کریم و تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار