استاندار البرز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح:

ایران برای تقویت نیرو‌های نظامی خود و ساخت موشک به اجازه کسی نیاز ندارد

استاندار البرز گفت: ایران برای تقویت نیروهای نظامی خود به اجازه کسی نیاز ندارد و ما هرگز برای ساخت موشک و تجهیزات نظامی از کسی یا کشوری اجازه نخواهیم گرفت.
کد خبر: ۲۸۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ - 18April 2018

ایران برای تقویت نیروهای نظامی خود و ساخت موشک نیاز به اجازه کسی نداردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، امروز 29 فروردین به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتش، مراسم رژه با شکوه نیروهای مسلح استان البرز در بلوار سربازان گمنام کرج با حضور استاندار، امام جمعه و فرماندهان ارشد نظامی استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم از خانواده های معظم شهدای ارتش، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت استان البرز تقدیر به عمل آمد و سپس جمعی از بازنشستگان ارتش مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم ستاد «عباسعلی اسدی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور و ارشد ارتش در استان البرز، خدمت مسئولان، فرماندهان ارشد استان، خانواده های معظم شهدا و عموم مردم حاضر در مراسم خیرمقدم گفت و اظهار داشت: خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران تحت فرماندهی معظم کل قوا افتخار بزرگ ارتش است و کارنامه درخشان ارتش بر کسی پوشیده نیست.

در ادامه نجفی استاندار البرز ضمن تبریک روز ارتش به کارکنان مومن و متعهد و فرماندهان خستگی ناپذیر ارتش اظهار داشت: روز 29 فروردین نشانگر پایبندی ارتش به رسالت های شایسته اش است و ارتش ما در این روز توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تولدی دوباره یافت.

وی افزود: امروز نیز ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران با هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب به حفاظت و ایجاد امنیت برای این مرز و بوم می پردازد. تقویت بنیه نظامی ما فقط برای حفاظت از کیان این مملکت است و هرگز برای تجاوز به کشورهای دیگر مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

استاندار البرز گفت: ایران برای تقویت نیروهای نظامی خود به اجازه کسی نیاز ندارد و ما هرگز برای ساخت موشک و تجهیزات نظامی در دنیا از کسی یا کشوری اجازه نخواهیم گرفت.

در ادامه مراسم یگان های مختلف نیروهای نظامی استان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها