امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

امنیت پایدار و حفاظت از مرزها نشانه‌های آشکار تلاش مرزبانان است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: امنیت پایدار، حفاظت از مرزها و جلوگیری از تجاوز دشمن، نشانه‌های آشکار تلاش شبانه روزی مرزبانان است.
کد خبر: ۲۸۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ - 18April 2018

امنیت پایدار و حفاظت از مرزها نشانه‌های آشکار تلاش مرزبانان استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، ماموستا «ملامحمد محمدی» در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی ناجا در کرمانشاه اظهار داشت: امنیت پایدار، حفاظت از مرزها و جلوگیری از تجاوز دشمن، نشانه‌های آشکار تلاش شبانه روزی مرزبانان است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه مرزبانان شبانه روز از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری می‌کنند، گفت: قطع نفوذ دشمن، نتیجه تلاش مرزبانان است.

همچنین سرهنگ چقازردی فرمانده مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی ناجا در این مراسم گفت: در مرکز آموزشی شهید رجایی با ارائه آموزش‌های اصولی به فراگیران تلاش می شود نیروهای کارآمد و انقلابی تحویل مرزبانی سراسر کشور شود که می توانند از آب و خاک ایران اسلامی به خوبی دفاع کنند.

سرهنگ علیپور فرمانده سابق این مرکز نیز با اشاره به سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: خدمت در این نظام مقدس مایه افتخار است.

این مراسم با حضور سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، فرماندهان ارشد نظامی وانتظامی در استان و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار