نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

امروز روز نمایش قدرت و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است

«آیت الله نورمفیدی» گفت: امروز روز نمایش قدرت و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است و اقتدار هر کشور به قدرت سیاسی، نظامی، اقتصادی و مردمی وابسته است.
کد خبر: ۲۸۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ - 18April 2018

امروز روز نمایش قدرت و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش دفاع پرس از گرگان، به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و نیروی زمینی، مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گلستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم، صبح امروز (چهارشنبه 29 فروردین ماه) در میدان بسیج گرگان برگزار شد.

در این مراسم «آیت الله نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان، ضمن تبریک روز ارتش به همه ارتشیان سرافراز ایران اسلامی اظهار داشت: امروز روز نمایش قدرت و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است و اقتدار هر کشور به قدرت سیاسی، نظامی، اقتصادی و مردمی وابسته است.

وی به تشریح مولفه های اقتدار یک کشور اشاره کرد و افزود: کشور ما از نظر سیاسی در منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و علی‌رغم تمام تلاش های دشمنان در ناامن کردن خاورمیانه از جمله عراق، سوریه و یمن، اما این ایران است که در منطقه خاورمیانه نقش آفرینی می کند و این نشان از قدرت سیاسی کشور ماست.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان عنوان داشت: در بعد قدرت نظامی نیز نیروهای مسلح ما چه از لحاظ تجهیزات نظامی و همینطور نیروی انسانی، در جایگاه شایسته ای قرار دارند و امنیت موجود در کشور نشانگر این مهم می باشد.

آیت الله نورمفیدی گفت: در خصوص قدرت اقتصادی، چند سالی است که مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی در مسائل اقتصادی کشور دارند و انتظار می رود با توجه به شعار امسال رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، مردم  با حمایت از تولیدات داخلی و تولیدکنندگان نیز با تولید کالاهای باکیفیت، کشور در مسائل اقتصادی نیز همانند مسائل نظامی و سیاسی از جایگاه خوبی برخوردار شود.

وی افزود: یکی از مولفه های اصلی اقتدار کشور، قدرت مردمی است و ملت ما با گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود در تمامی صحنه ها از جمله راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس و همچنین انتخابات، پشتیبانی خود را از آرمانهای نظام اسلامی نشان داده اند.

در پایان مراسم، یگانهای نمونه ارتش، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی بهمراه ادوات نظامی از مقابل جایگاه و تمثال مبارک امام و رهبری و شهدا رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار