فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی زنجان:

گواه آمادگی ارتش امنیت امروز کشور است

فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی زنجان گفت: گواه آمادگی ارتش، امنیت امروز کشور در این منطقه ناامن است.
کد خبر: ۲۸۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 18April 2018

گواه آمادگی ارتش، امنیت امروز کشور استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، امیر «علی مظهری» فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی زنجان در مراسم گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش با اشاره به اعتماد رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ارتش، اظهار داشت: ارتش با دفاع از انقلاب، جواب این اعتماد را به خوبی داده است.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان انقلاب 2 هزار شهید را تقدیم این نظام کرده است، افزود: این نهاد انقلابی در دوران دفاع مقدس 48 هزار شهید و تعداد زیادی جانباز و آزاده را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی زنجان با اشاره به اینکه ارتش امروز با استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس و همچنین جنگ‌های منطقه از تجربه کافی برخوردار است، خاطرنشان کرد: ارتش با تولید انواع سلاح‌ها از جمله ناو جماران و آذرخش و... از آمادگی دفاعی بسیار خوبی برخوردار است.

مظهری با اشاره به اینکه گواه آمادگی ارتش، امنیت امروز کشور در بین مناطق ناامن منطقه‌ای است، تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در طول 40 سال گذشته همیشه در حال توطئه بوده است، اما هر سال نسبت به سال گذشته آن مأیوس‌تر می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی دفاعی نیروهای مسلح، عنوان کرد: با آمادگی رزمی کامل و انگشت روی ماشه در قالب یک ید واحد، آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید از جانب دشمنان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار