نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

نیرو‌های مسلح حافظان استقلال، عزت و شرف ملت ایران هستند

آیت الله «علی خاتمی» با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مقتدر به عنوان دژ محکم مایه دلگرمی ملت ایران است، گفت: نیرو‌های مسلح حافظان استقلال، عزت و شرف ملت ایران هستند.
کد خبر: ۲۸۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ - 18April 2018

نیرو‌های مسلح حافظان استقلال، عزت و شرف ملت ایران هستندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، آیت الله «علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح که به مناسبت روز ارتش در زنجان برگزار شد، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت و اقتدار در برابر دشمنان ایستاده است.

وی با اشاره به آمادگی یگان‌های هوایی، زمینی، دریایی و موشکی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این نیرو‌ها امروز با صلابت و با قدرت تمام برای پاسداری، استقلال و تمامیت ارضی و ارزش‌های بدست آمده انقلاب شکوهمند اسلامی بعنوان راست قامتان سرافزار تاریخ ایران ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: از همان روزها‌ی آغازین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب با توطئه‌های گوناگون و با ایجاد آشوب قصد از بین بردن انقلاب و تجزیه ایران اسلامی و در نتیجه بازگرداندن ایران به بردگی استکبار جهانی را داشتند.

وی تصریح کرد: با هدایت‌های امام راحل در اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و امروز نیز با رهبری‌های مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند.

آیت الله خاتمی افزود: با احساس وظیفه و مسئولیت پذیری نیرو‌های مسلح و ارتش، امروز انقلاب اسلامی ایران بعنوان یگانه ارتش مکتبی دنیا و منطقه با همه قدرت و صلابت آزادی‌های علمی و توانایی‌های فنی و قدرت تمام و انسجام ایستاده‌ است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مقتدر به عنوان دژ محکم مایه دلگرمی ملت ایران است، گفت: نیرو‌های مسلح حافظان استقلال، عزت و شرف ملت ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروز نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی با تمام قدرت و توان در مقابل اسکتبار و دشمنان قسم خورده ایستاده‌اند و امروز اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در دنیا تاثیر گذار است.

وی بیان کرد: امروز مظلومان منطقه چشم امید به نیرو‌های نظامی و انتظامی و قوای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران دوختند همان گونه که امام المسلمین فرمودند ما مدافع همه مظلومان جهان هستیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب گفت: امروز دشمنان توطئه‌های گوناگونی را در کشورهای عراق، سوریه، یمن و بحرین انجام دادند که همه اینها برای شکست جهوری اسلامی ایران بود ولی این توطئه دشمنان نتیجه ای نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: امسال با همت و عزم مردم و همت مضاعف مسئولین برگ زرینی از ولایت مداری و دشمن ستیزی را نشان می‌دهیم و اتحاد و انسجام بین آحاد مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار