مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه:

جانبازان سندهای زنده انقلاب هستند

حجت الاسلام «هادی عسگری» از جانبازان به‌عنوان نمونه‌های فداکاری و صبر و استقامت یادکرد و آنان را سندهای زنده انقلاب نامید.
کد خبر: ۲۸۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ - 18April 2018

جانبازان سندهای زنده انقلاب هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در آستانه فرا رسیدن روز جانباز در نخستین نشست کمیته ایثارگران از جانبازان  به‌عنوان نمونه‌های فداکاری و صبر و استقامت یادکرد و اظهار داشت: لحظه‌به‌لحظه زندگی جانبازان شهادت است و مقام معظم رهبری نیز در توصیف جانبازان، آنان را شهیدان زنده انقلاب خطاب کرده اند که این سخن اوج ایثارگری و رشادت این عزیزان را بیان می‌کند.

وی ادامه داد: جانبازان در واقع آموزگاران جامعه اسلامی‌مان هستند، چرا که با ایثار و ازخودگذشتگی خود درس فداکاری و پایمردی را به جامعه می‌آموزند.

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه با اشاره به اینکه جانبازان در میدان جهاد از هیچ کوششی دریغ نداشته‌اند، افزود: این سندهای زنده انقلاب علیرغم جانبازی هیچ‌گاه از قافله انقلاب جا نمانده و پس از جهاد اصغر در میدان مبارزه با استکبار جهانی امروز نیز در تمامی عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی حضوری پررنگ داشته و در این میادین به ایفای نقش می‌پردازند.

عسگری همچنین با تجلیل از همسران جانبازان اظهار کرد: در کنار ایثارگری جانبازان، همسران بزرگواری هستند که علیرغم تمامی مشکلات با صبر و شکیبایی وصف‌ناشدنی و در طول سالیان متمادی توانسته‌اند دوشادوش جانبازان عزیز ایستادگی کرده و از خود ایثار و فداکاری به نمایش بگذارند.

این مسئول با اشاره به اینکه روز جانباز فرصت مناسبی برای تکریم جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: نه‌تنها ملت شریف ایران که جامعه بشری مدیون رشادت‌های جانبازان هستند و تجلیل از این عزیزان که در قالب «طرح سپاس» انجام می‌گیرد در حقیقت حداقل خدمتی است که می‌توان از جان‌فشانی‌های بی‌نظیر این عزیزان به عمل آورد.

خسرو شهیدی معاون فرهنگی بنیاد شهید کرمانشاه نیز با تقدیر از همکاری و مشارکت همیشگی دستگاه‌های اداری استان در برگزاری برنامه‌های مختلف بنیاد شهید به‌ویژه مراسم گرامیداشت روز جانباز گفت: یکی از کارهای دستگاه‌های اجرایی استان می‌تواند در کنار سایر برنامه‌های بنیاد تقدیر و تجلیل از کارمندان جانباز و خانواده‌های این عزیزان باشد.

شهیدی با اشاره به اینکه از سوی بنیاد برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت روز جانباز در نظر گرفته‌شده، از برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، دیدار و سرکشی از جانبازان، اعزام پیام‌آوران ایثار به مدارس و مراکز علمی به‌منظور بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و برگزاری برنامه‌های مختلف در مساجد و بقعه‌های متبرک امام زادگان استان به‌عنوان تنها بخشی از برنامه‌های روز جانباز در سطح استان یادکرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار