با حضور کارکنان نیروهای مسلح خراسان رضوی؛

آیین تکریم جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد

به مناسبت روز ارتش جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان خراسان رضوی با حضور در مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) مشهد با جانبازان ضایعه نخاعی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۲۸۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ - 19April 2018

آئین تکریم جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) مشهد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، به مناسبت روز ارتش و در راستای تکریم جامعه ایثارگری، امیر سرتیپ دوم «مجید زارع» جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال­ شرق نزاجا، امیر سرتیپ دوم «مرتضی محمدی» فرمانده لشکر 77 ثامن ­الائمه (ع) به همراه جمعی از کارکنان یگان­‌های ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مستقر در مشهد امروز با حضور در مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) مشهد با جمعی از جانبازان ضایعه نخاعی این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار کارکنان نیروهای مسلح با اهداء شاخه­ گل به جانبازان، از این اسوه­ های صبر و بردباری تجلیل کردند. جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) نیز در این دیدار گوشه ­ای از خاطرات دفاع مقدس خود را بیان کردند.

هم اکنون 150 جانباز ضایعه نخاعی با آسایشگاه امام خمینی ره) مشهد در ارتباط هستند و 45 نفر از جانبازان این آسایشگاه نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار